• Sun 20 Oct 2019 18:21
    752 visningar
    5 svar
    5
    752

    Tidiga symptom som försvann över natten.

    Hej!

    Jag har inte plussat. Mens är beräknad på fredag 25/10 om 5 dagar.

    Det jag undrar är om tidiga symptom bara kan försvinna från en dag till en annan och man ändå kan vara gravid?

    Jag har alltså haft väldigt tydliga symptom från några dagar efter äl. Starkt illamående, yrsel, en värmekänsla så jag nästan trodde jag hade feber. Molande värk i magen och små hugg. Men igår vaknade jag upp helt symptomfr förutom lite molvärk än i bebismagen, mår nu precis som om jag vore helt ogravid.

    Så från helt övertygad om graviditet till jätteledsen och utan hopp. Vi vill verkligen ha bebis och vi har åldern emot oss.... så vi kan inte vänta hur länge som helst. Tog ut spiralen i Augusti så har haft två äl.

    Har oplanerade barn innan och alltid haft lätt att bli gravid . Har dock aldrig analyserat symptom innan... för nu är det ju planerat.

    Någon som haft så tidiga symptom som försvunnit innan beräknad mens och ändå varit gravid? *längtar efter illamående* ????

  • Svar på tråden Tidiga symptom som försvann över natten.
  • Sun 20 Oct 2019 21:57
    #3

    Okej. Tack. Antar jag inte är gravid trots allt. :( Nytt försök nästa månad.

  • Mon 21 Oct 2019 09:51
    #5

    Okej. Visste inte det, är helt ny på fl. Kände mig väldigt ledsen och ville bara kolla om det fanns någon som haft det lika men det ändå visat positivt. Men jag släpper det nu. Tack för era svar.

Svar på tråden Tidiga symptom som försvann över natten.