• Anonym (Tjock­mensöt­)
    Mon 21 Oct 2019 12:18
    215 visningar
    3 svar
    3
    215

    Kropp eller anikte, vad går ni efter först?

    Jag och en tjejkompis hade en liten diskussion med några manliga bekanta i helgen om bl.a skönhetsideal och förhållanden och jag skulle väldigt gärna vilja veta hur fler tänker här. För att kortfatta: jag är 171 cm lång, väger 114 kg så har långt ifrån en killerbody men många har sagt att jag har ett vackert ansikte med stora, klara ögon o.s.v. min väninna är runt 165 cm, väger ca 55 kg och har verkligen skitsnygg kropp! (Den jäveln;)) men är kanske inte jättesöt vad gäller ansiktet. Hon har partner, jag har precis gått ur ett långt förhållande. Dessa killar sa att hon kommer aldrig lida brist på karlar eftersom hon har den kropp hon har men jag är tvungen att gå ner i vikt om jag ska få någon, hur än fin jag än är i ansiktet, eftersom att i slutändan så är det kroppen som överväger vid första mötet.( Puh, sorry för långt inlägg...) vad anser och tänker ni

  • Svar på tråden Kropp eller anikte, vad går ni efter först?
  • Anonym (..)
    Mon 21 Oct 2019 15:49
    #1

    Känns som man går på bägge två...

    Har en tjej på jobbet som har superfin kropp, men grymt fult ansikte. Är jättemärkligt, men bakifrån o från sidan, är det fotomodellnivå på kroppen, men ansiktet är verkligen oattraktivt.

    Lite större tjejer beror helt på hur kroppsformen ser ut. Har sett en del bbw tjejer som är supersöta och har enormt fin kropp, och andra som mer har en päronformad kropp (och mindre attraktiv).

    Men man kommer långt på att vara söt. Att få sex skulle nog inte vara något problem för en större tjej. Däremot för förhållande så tror jag 114kg skvallrar en del om livsstilen, och kanske bristande hälsoambitioner?

  • Anonym (.)
    Mon 21 Oct 2019 15:57
    #2

    Hjärnan. Jag går uteslutande efter hjärnan.
    Gissar att det kommer med åldern, ju yngre man är desto mer utseendefixerad är man i allmänhet.

  • Anonym (Tjock­mensöt­) Trådstartaren
    Mon 21 Oct 2019 17:40
    #3

    Tack för svar!:)

Svar på tråden Kropp eller anikte, vad går ni efter först?