• Anonym (Joelle)

    Muspruttar när jag går!

    Jag sitter på ett kontor, eget rum! Händer att man liksom pruttar lite ibland när jag sitter på stolen då jag har känslig mage. Ingen skada skedd med det eftersom jag gör det tyst och de brukar vara relativt luktfria!
    Det som blir problem är att prutten ibland liksom slinker upp i slidan istället! Detta för sedan med sig att det blir högljudda muspruttar när jag ställer mig upp eller går!
    Går liksom inte att hålla inne dem på samma vis som jag kan med prutthålet!

    Just nu sitter jag och håller på en sån musprutt och väntar på att mina kollegor i rummet bredvid ska gå någonstans så att jag kan gå till skrivaren och hämta papper som jag skrivit ut!

    Detta kanske låter komiskt, det inser jag med, men är jäkligt pinsamt!

    Någon som känner igen detta?

  • Svar på tråden Muspruttar när jag går!
  • Anonym (xD)

    Haha stackare xD 

    Jag får såna ibland, se till att luta dig framåt när du pruttar istället så glider dom inte in i muffen!

  • Anonym (fia)

    Känner igen. Brukar lyckas hålla på dom tills jag kommer till toan, men väl där kan de bli högljudda. Kan bli pinsamt om nån är i båset brevid.

  • Anonym (Mäh?)

    Vadå glider in i musen? Haha! 


    Så prutten går från rumpan in i fiffi? Hur går det till rent praktiskt?

  • Anonym (Joelle)
    Anonym (Mäh?) skrev 2019-10-21 21:17:27 följande:

    Vadå glider in i musen? Haha! 


    Så prutten går från rumpan in i fiffi? Hur går det till rent praktiskt?


    Japp!! Vete faan hur det går till? Har ofta tajta byxor på mig, och tror att det är vanligast att det händer då och jag samtidigt sitter ner på stolen!
  • Anonym (Joelle)
    Anonym (fia) skrev 2019-10-21 19:36:32 följande:

    Känner igen. Brukar lyckas hålla på dom tills jag kommer till toan, men väl där kan de bli högljudda. Kan bli pinsamt om nån är i båset brevid.


    Ja kollegorna som har kontoret vid toan måste tro att jag är jättedålig i magen!
  • Anonym (Joelle)
    Anonym (xD) skrev 2019-10-21 19:30:44 följande:

    Haha stackare xD 

    Jag får såna ibland, se till att luta dig framåt när du pruttar istället så glider dom inte in i muffen!


    Aha! Tack för tips!
  • Anonym (fisluktande fiffi)

    Fy fan så äckligt!!! Människan....så mycket osmickrande man aldrig vill veta om andra.

  • Anonym (Ugglan)

    Jag asgarvade och min man skrattade äcklat, hahaaa. Vafan, lyft rumpan lite när du fiser mänska. Hålla på och samla bajsgas i fiffi, sluta med det.

  • Anonym (fisluktande fiffi)
    Anonym (Ugglan) skrev 2019-10-21 22:28:05 följande:

    Jag asgarvade och min man skrattade äcklat, hahaaa. Vafan, lyft rumpan lite när du fiser mänska. Hålla på och samla bajsgas i fiffi, sluta med det.


    haha så äckelroligt:)
  • Anonym (k)

    som de andra skriver: Lyft på rumpan eller vinkla rumpan bakåt.

  • Anonym (xD)
    Anonym (Mäh?) skrev 2019-10-21 21:17:27 följande:

    Vadå glider in i musen? Haha! 


    Så prutten går från rumpan in i fiffi? Hur går det till rent praktiskt?


    Om man är lite större så sitter kroppen ihop på ett annat sätt också, sååå prutten går lös från stjärten bubblar fram mellan låren och sen tillbaka in i muttan ;) 
Svar på tråden Muspruttar när jag går!