• Anonym (Tröttis)

    Vill hon uttnyttja mig för pengar?

    Har pratat med en tjej sen i sommras och hon vill nog bara uttnyttja mig för pengar tror jag. Hon frågade mig om.jag kunde fylla på hennes surf en gång och jag hjälpte henne.Hon skickar hjärtan och pratar med mig i nån timme per gång i mobil.

    För några dagar sen så ville hon veta hur swish funkade, konstigt tyckte jag. Jag sa bara att hon skulle in på händelser utan att skicka nåt.Jag tänker att hon ville att jag skulle skicka pengar?

    De konstiga är att när jag ringer så svarar hon väldigt sällan direkt utan hon väntar tills dagen efter med att ringa tillbaka. I lördags var jag ute med mina vänner och då skickar hon två bilder som hon säger att hon fått av en kille.

    Där finns en massa 500 lappar på en säng och på den andra bilden ett par jackor.Hon påstod att en kille lovat att ge henne pengar till hennes tatueringar och att han ville köpa märkeskläder till henne.

    Jag gick inte på det,de känns uppenbart men vad tror ni?Behöver få bekräftat utifrån att hon vill blåsa mig.Jag vill tro de bästa men vetifan....

  • Svar på tråden Vill hon uttnyttja mig för pengar?
  • Anonym (Tröttis)

    Alltså jag menar att anledningen till att hon säger att en kille vill spendera pengar på henne är att jag då ska bli desperat och ge henne pengar

  • Anonym (b)

    Har ni träffats?
    Låter som hon inte har rent mjöl i påsen

  • Anonym (Victoria)

    Va? Gör tjejer så nu för tiden? Visar hur mycket prylar dom fått av andra killar för att du ska bli sugen att ge henne ännu mer? Låter rätt tacky.

    Oavsett om hon bara vill ha dina pengar eller inte, hade jag inte slösat mer tid på en sån person.

  • riboflavin

    Ge henne inga pengar, om hon är en gold digger kommer hon klaga och så småningom ge upp. Om hon bara ville prata om puckot som vill "köpa" henne så lär det visa sig. Har du svarat henne?


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Hm)

    Jag själv är motsatsen, jag vill alltid betala och göra rätt för mig själv. Har svårt att ta emot presenter eller låta andra bjuda mig., hon låter ung och ja .. snylta pengar på andra för hon inte har råd själv eller vill arrangera sig. Vad ser du ens hos henne ? :)

  • Anonym (Tröttis)
    Anonym (b) skrev 2019-10-21 18:22:15 följande:

    Har ni träffats?

    Låter som hon inte har rent mjöl i påsen


    Nej, jag har kommit med förslag men hon säger att hon är för skör för att träffa mig just nu .Hon har förlorat en vän vilket är sant visserligen och hon skyller gärna på det för att slippa träffa mig.
  • Anonym (Tröttis)
    riboflavin skrev 2019-10-21 18:26:49 följande:

    Ge henne inga pengar, om hon är en gold digger kommer hon klaga och så småningom ge upp. Om hon bara ville prata om puckot som vill "köpa" henne så lär det visa sig. Har du svarat henne?


    Jo jag sade att jag trodde att killen som erbjöd henne märkeskläder måste vara fejk(de har bara pratat på nätet)
  • Anonym (Tröttis)
    Anonym (Hm) skrev 2019-10-21 18:27:09 följande:

    Jag själv är motsatsen, jag vill alltid betala och göra rätt för mig själv. Har svårt att ta emot presenter eller låta andra bjuda mig., hon låter ung och ja .. snylta pengar på andra för hon inte har råd själv eller vill arrangera sig. Vad ser du ens hos henne ? :)


    De är bra att du gör det! Hon har förlorat en nära vän i somras och säger att hon känner sig skör.Hon är en sådan tjej man önskar att man hade när man var yngre. Så hon är väl en gammal pojkdrömm.Hon är 40 år idag.
  • Anonym (Kompis)

    Måste vara som min fd kompis.

    Hon utnyttjar alla. Vacker är hon och lindar killarna runt fingret hur lätt som helst. Sen flyttar dom in och försörjer henne och hennes dotter tills de tröttnar, och så rullar det på.

    Hon är skyldig folk mängder med stålar, och de som är dumma nog att ?låna ut? för att hon är martyr, är ännu mer korkade när de gillar hennes Facebook bilder på den nya tatueringen eller märkeskläderna.

    Skippa!

  • Anonym (Tröttis)

    Jo jag ringde henne idag förmiddag och i vanlig ordning svara hon inte.Hon skrev till mig nyss att hon har ångest och känner sig skör.

Svar på tråden Vill hon uttnyttja mig för pengar?