• Anonym (Gurra)

    Kille våldtagen av tjej

    Har någon killa blivit våldtagen av en tjej ??

    Inte förförd ..

    Hade en granngubbe han sa  alltid att skulle bli våldtagen av tjej-kvinna skulle han inte anmäla det ..

  • Svar på tråden Kille våldtagen av tjej
  • Anonym (finns det?)

    Jag har aldrig hört om någon. Likadant i trådar där kvinnor skriver om att de tar skada av att inte vara kåta och vilja ha sex, skriver män att de gärna och oftast ställer upp iallafall utan minsta obehag eller men. Så har svårt att tro att något sådant ens är möjligt. Ett scenario jag skulle kunna se framför mig är exempelvis ett tjejgäng på låt säga 5-10 brudar som vill hämnas någon kille som binder fast honom, kanske sparkar slår eller drogar honom på någon fest och sen utnyttjar honom, då hade det kunnat vara klassificeras som våldtäkt och kanske även obehagligt. Men jag har bara hört talas om män som blivit våldtagna av andra män eller råkat ut för incest med nån släkting, då endast män.

    Ser fram emot att läsa tråden, tror dock att den kommer att förbli ekande tom.

  • Anonym (B)

    Minnena från min historia är ganska luddiga, men detta är ungefär vad jag minns. Har hamnat i en situation där jag varit alldeles för berusad och var på väg hem. Vid utgången kommer en tjej fram till mig och bokstavligt talat trycker upp mig mot väggen. Trots att jag sa nej vid upprepade tillfällen så gav tjejen inte upp. Hon sa något i stil med att jag inte kommer undan så enkelt. Vi hamnade i en taxi, och sen i sängen. Minns att jag försökte avstyra det hela men hon satte sig gränsle över mig och gjorde sitt medans jag låg halvt utslagen. Vaknade dagen efter bredvid en tjej jag inte ens visste namnet på.

  • Anonym (Jodå)

    Tror det är betydligt vanligare än folk tror men svårt att bevisa. Den sortens våldtäkt handlar nog snarare om hot och aggresiv manipulation än våld o tvång. Kan komma på ett par gånger jag känt mig tvingad.

  • Anonym (K)

    Har vaknat av att jag blev avrunkad av en tjej mitt i natten utan förvarning.

  • Anonym (K)

    En annan tjej har på krogen avtvingat sig en kyss av mig fast jag försökte streta emot.

  • Anonym (K)
    Anonym (Gurra) skrev 2019-10-21 23:35:36 följande:

    Hade en granngubbe han sa  alltid att skulle bli våldtagen av tjej-kvinna skulle han inte anmäla det ..


    Jag skulle heller aldrig våga anmäla en tjej i en sådan situation. Det är för lätt för tjejerna att ljuga ihop något så man själv åker dit fast man är offer. 

    Visst blir inte tjejer trodda heller men inte i samma utsträckning som män blir tagna som förövare per automatik.
  • Shameless
    Anonym (K) skrev 2019-10-22 14:03:20 följande:

    Har vaknat av att jag blev avrunkad av en tjej mitt i natten utan förvarning.


    Hände nästan samma med mig fast det rörde sig om en avsugning.
  • Anonym (lufsa)

    Absolut har man vaknat av olika sexuella handlingar när man varit berusad. Sådant som definitvt ses som våldtäkt om det handlade om en tjej. Men oss killar får man tydligen våldta lite som man vill...

  • Anonym (M)
    Anonym (lufsa) skrev 2019-10-23 02:15:53 följande:

    Absolut har man vaknat av olika sexuella handlingar när man varit berusad. Sådant som definitvt ses som våldtäkt om det handlade om en tjej. Men oss killar får man tydligen våldta lite som man vill...


    Hur menar du? Har du anmält handlingarna och inte blivit korrekt bemött?

    Fruktansvärt vad du varit med om.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (lufsa) skrev 2019-10-23 02:15:53 följande:

    Absolut har man vaknat av olika sexuella handlingar när man varit berusad. Sådant som definitvt ses som våldtäkt om det handlade om en tjej. Men oss killar får man tydligen våldta lite som man vill...


    Jag och mitt ex hade en diskussion en gång om kvinnor som suger av män i sömnen och han sa att det är alla mäns dröm att vakna upp av en avsugning och att det blir en positiv överaskning, han sa "det tackar man aldrig nej till".
Svar på tråden Kille våldtagen av tjej