• Anonym (KT)

    Anmäla runkande kille?

    Hej,

    skulle ni tjejer om ni var ute och gick en kväll och såg in i ett lägenhetsfönster en kille sittandes vid sin dator och runkade till porr. 

    Skulle ni anmäla honom direkt?

  • Svar på tråden Anmäla runkande kille?
  • Anonym (H)

    Nej, men skulle anmäla dig för att ha kikat in genom hans fönster.

  • Anonym (Nej)

    Nej för han får runka i sitt hem. Däremot kan han anmäla dig för att du står och glor in i hans lägenhet.

  • Anonym (KT)

    Även om han hade datorn nära ett fönster så det är uppenbart vad han gör?

  • Anonym (Privatliv)
    Anonym (KT) skrev 2019-10-22 19:49:33 följande:

    Även om han hade datorn nära ett fönster så det är uppenbart vad han gör?


    Det är fortfarande i hans lägenhet, låt bli att glo/spionera in i andras fönster.
  • Anonym (Fröken Lind)

    Vad skulle man anmäla honom för? Man får runka i sitt eget hem. Det är bara om han ställer sig och gör det på "offentlig plats" (gator, torg och allmänna utrymmen som bibliotek) som det kan anmälas.

  • Anonym (Torben)

    Detta fick mig att minnas en tid i min ungdom när jag bodde i en lägenhet i Helsingborgs ruffigaste kvarter, mitt emot mig bodde en välsvarvad brunett som klädde av sig i sovrummet för att sedan gå genom vardagsrummet och in i badrummet för dusch och sedan tillbaka in till sovrummet iklädd en handduk som hon slängde på sängen när hon tog på sig sina stringtrosor. Dessa scener utspelade sig i ett teleobjektiv som jag köpte för 1500kr i en fotoaffär. Kväll efter kväll satt jag och spanade på hennes underbara kropp....det var tider det!

  • Anonym (O.o)
    Anonym (Torben) skrev 2019-10-22 20:01:13 följande:

    Detta fick mig att minnas en tid i min ungdom när jag bodde i en lägenhet i Helsingborgs ruffigaste kvarter, mitt emot mig bodde en välsvarvad brunett som klädde av sig i sovrummet för att sedan gå genom vardagsrummet och in i badrummet för dusch och sedan tillbaka in till sovrummet iklädd en handduk som hon slängde på sängen när hon tog på sig sina stringtrosor. Dessa scener utspelade sig i ett teleobjektiv som jag köpte för 1500kr i en fotoaffär. Kväll efter kväll satt jag och spanade på hennes underbara kropp....det var tider det!


    Haha! Slemmigt!

    Däremot tror jag TS är killen som satt vid datorn och nu är rädd för att bli anmäld :)
  • riboflavin

    Va?! Vad folk gör i sitt hem är deras ensak (förutsatt att han inte runkade till barnporr). Sluta glo in hos folk är mitt tips.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Conrad)
    Anonym (Torben) skrev 2019-10-22 20:01:13 följande:

    Detta fick mig att minnas en tid i min ungdom när jag bodde i en lägenhet i Helsingborgs ruffigaste kvarter, mitt emot mig bodde en välsvarvad brunett som klädde av sig i sovrummet för att sedan gå genom vardagsrummet och in i badrummet för dusch och sedan tillbaka in till sovrummet iklädd en handduk som hon slängde på sängen när hon tog på sig sina stringtrosor. Dessa scener utspelade sig i ett teleobjektiv som jag köpte för 1500kr i en fotoaffär. Kväll efter kväll satt jag och spanade på hennes underbara kropp....det var tider det!


    Söder eller dalhem ?..eww !
Svar på tråden Anmäla runkande kille?