Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

    Morgon kåt?

    Här varierar det alltid, jag har perioder då jag är mindre kåt till inte alls till perioder då jag är jättekåt någon gång varje dag, samt det är allt från morgonkåt till mitt på dagen till kvällskåt. Vissa dagar är man kåt från att man vaknar till man lägger sig även om man gör något åt det. Annat var det när man gick på minipiller eller p-piller, då var man aldrig kåt.

  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 03:12:09 följande:

    Det beror på vädret :P


    Haha tyvärr har jag inte kunnat koppla det till något specifikt väder, häromdagen var jag kåt trots grått ruskigt väder och det var likadant när solen tittade fram en dag... Så nej jag kan inte sätta upp en varningslapp till maken om att vädret idag ökar risken för kåthet eller tvärtom...
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 03:32:29 följande:

    Hhaha som jag skrattar mitt på natten hahahaha

    Ibland har det och göra med drömmar man ser under natten.

    Själv är jag nästan alltid kåt och hårt när jag vaknar på morgonen ...


    Varsågod jag bjuder på den. ;)

    Jo morgonkåtheten kan jag också oftast koppla till någon dröm men när man blir det mitt på dagen eller kvällen då brukar det vara lite svårare att peka ut exakt varför.
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 03:52:27 följande:

    Ja det handlar om vad man tänker under dagen också hehe

    Typ som nu , man är på jobb . Jätte lugnt ... man sitter och tänker vad har man gjort dagen innan med sambon och såklart blir kåt direkt ...


    Inte för mig, jag kan bli det helt utan anledning. Mitt under möte utan att jag ens haft en enda tanke på sex innan... Fast har hört att det kan bero på hormonpåslag i kroppen, tex innan ägglossning så blir jag kåt hela tiden utan den minsta tanke på sex, kroppen vill helt enkelt bara se till att få ligga då, sen är samma hormoner aktiva under delar av graviditeten också så då brukar jag ha samma "problem".
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 18:50:58 följande:

    Ja ?problem? hahaha exakt . Det är skönt och vara kåt , men det kan va jobbigt som sagt när det blir medans man är på möte , jobbar osv :P


    Ja på jobbet är sista stället man vill vara kåt på, det stör mest. Annars är det inte direkt något problem.
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 19:53:49 följande:

    Tur att det finns lösning. Jag brukar gå på toa när det händer att jag blir kåt ...


    Lite enklare för män att göra så och jag hade nog fått stanna där länge innan jag hade blivit nöjd.
  • Anonym (Anna)
    Smed75 skrev 2019-10-28 19:54:02 följande:

    Håller verkligen med dig.. Särskilt i min bransch.. Bara en massa män på mitt jobb..


    Majoriteten är iofs män på mitt jobb också men inte direkt någon jag skulle vilja fantisera om. Samt krävs en del tankeverksamhet, så att vara där kåt är ganska störande för koncentrationen. Hehe...
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 20:06:19 följande:

    Jag förstår dig , lite svårare för er ... men finns alltid lösning!

    Man kan ta med en arbetskamrat och snabba på processen haha :D


    Haha nä har inte direkt lust att blanda in intimitet på jobbet. Räcker med att jobba med dem.
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 20:11:41 följande:

    Duktig du är :P


    Duktig vet jag inte men jag är näst yngst bland en massa data/nätverksnördar... Det kanske säger lite om utbudet på mitt jobb.
  • Anonym (Anna)
    Smed75 skrev 2019-10-28 20:12:55 följande:

    Ha ha.. Ja och för mig och springa runt att va kåt bland andra män känns lite skunt och precis som du säger, jobbar man 30m upp så vill man inte ha tankarna på annat =)

    Är du samma Anna som i trostråden?

    Du är nämligen väldigt trevlig =)


    Haha nä då är det verkligen inte rätt läge... Tänk att falla ner med ett härligt stånd, det hade nog varit rätt svår förklarat.

    Trostråden? Nej det tror jag inte. Fast det låter som en intressant tråd jag kanske skulle ta och besöka...

    Tack. Jag har mina ljuspunkter. ;)
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 20:45:38 följande:

    Oj hur gammal är du ?


    Enligt skatteverket och andra myndigheter så är jag 36, annars så mentalt varierar det från 12 till 99 beroende på humöret. Medelåldern är rätt hög där jag jobbar då de främst satsat på kunnigt folk, men när jag började för 3 år sen så började de ta in lite yngre och jag och kollegan som anställdes samtidigt var de allra första kvinnorna där någonsin...
  • Anonym (Anna)
    Smed75 skrev 2019-10-28 20:45:36 följande:

    Ha ha.. Ha då hade man dött olycklig dessutom!

    Ja du får kika på den ;)


    Extremt olycklig kan jag tänka mig. Fast tanken man hade kanske var väldigt trevlig...

    Jag ska nog ta och göra det. ;)
  • Anonym (Anna)
    enable007 skrev 2019-10-28 21:02:20 följande:

    Och du är lika roligt också :)

    Go tjej :)


    Man tackar. :) Jag har det lite som min mening i livet att folk ska minnas att jag fick dem att skratta. Ibland får jag höra att jag har alldeles för kul på jobbet, för jag brukar skämta med de som behöver hjälp med något så de lämnar samtalet både nöjda med att jag har löst deras problem och gladare än när de ringde.
  • Anonym (Anna)

    [quote=79994778][quote-nick]Smed75 skrev 2019-10-28 21:03:35 följande:[/quote-nick][/quote]

    Haha... Tror det bästa sättet att dö är nog om man är gammal och får en av livets bästa orgasmer. ;) Fast chansen att det skulle hända är nog extremt liten.

    Det är en väldigt bra ålder tycker jag. Nej jag är inte tillgänglig på köttmarknaden längre, fast jag gjorde mitt bästa för att vara kvar på den men maken kom med en väldigt bra deal jag inte kunde säga nej till. ;)

    Jag som trodde tråden skulle handla om trosor... Så besviken jag blev... Hahaha...

  • Anonym (Anna)
    Smed75 skrev 2019-10-28 22:12:15 följande:

    Haha... Tror det bästa sättet att dö är nog om man är gammal och får en av livets bästa orgasmer. ;) Fast chansen att det skulle hända är nog extremt liten.

    Det är en väldigt bra ålder tycker jag. Nej jag är inte tillgänglig på köttmarknaden längre, fast jag gjorde mitt bästa för att vara kvar på den men maken kom med en väldigt bra deal jag inte kunde säga nej till. ;)

    Jag som trodde tråden skulle handla om trosor... Så besviken jag blev... Hahaha...


    Ja tänk om man har en sån tur att man dör av en orgasm.. Men som du säger det lär ju inte hända.. Man lär väl hamna på ett hem och ruttna bort.. Fyyy!

    Bra dekaler ska man inte tacka nej till.. Det är sällan de dyker upp!

    Ha ha ha.. Den handlade om trosor till nån började prata om bira och en massa annat konstigt ;)

    [/quote]

    Ja risken är alldeles för stor att man kommer tyna bort. Fanken nu får man lite ångest över att någon ska gå igenom alla de där fyllebilderna på en sen man gick på högskolan... :P "Men var mormor så vild". Varpå min dotter troligen skulle svara: "Nä hon var mycket värre"...

    Nej verkligen inte, fast folk tror väl nu att det handlar om pengar men det som stod högst på min lista var att han absolut inte fick vara svartsjuk. Men jag fick det bättre, han visste att jag hade lite hångelkompisar när vi blev ett par och att jag gillade att flörta men jag behövde inte sluta med något av det. Sex är dock otrohet och samma regler gäller för honom också.

    Äh hur mycket kan man få ut av en trostråd egentligen, känns lite uttjatat i längden. ;)
  • Anonym (Anna)
    Smed75 skrev 2019-10-28 23:16:20 följande:

    Ja risken är alldeles för stor att man kommer tyna bort. Fanken nu får man lite ångest över att någon ska gå igenom alla de där fyllebilderna på en sen man gick på högskolan... :P "Men var mormor så vild". Varpå min dotter troligen skulle svara: "Nä hon var mycket värre"...

    Nej verkligen inte, fast folk tror väl nu att det handlar om pengar men det som stod högst på min lista var att han absolut inte fick vara svartsjuk. Men jag fick det bättre, han visste att jag hade lite hångelkompisar när vi blev ett par och att jag gillade att flörta men jag behövde inte sluta med något av det. Sex är dock otrohet och samma regler gäller för honom också.

    Äh hur mycket kan man få ut av en trostråd egentligen, känns lite uttjatat i längden. ;)


    Åh fy fan.. Nä jag tänker släpa ut mig i skogen i värsta fall.. Nackskott så är det klart sen.. Slipper ungarna oroa sig åxå ha ha

    Låt folk tro vad de vill.. Ni vet ju vad det handlar om.. Det är ju det viktigaste

    [/quote]

    Haha är väl lite svårt att skjuta sig själv med ett nackskott? Lyckas du med det så blir jag imponerad. :P Tror jag skulle välja dödshjälp om det blir möjligt, de pratar ju om det just nu att man kanske ska få det valet. Fy vilken makaber vändning det blev på denna tråden. Haha... Fast vi ska ju alla den vägen vandra.

    Så sant så. Folk är dock väldigt duktiga på att dömma andra när det gäller sådant de själva inte skulle gå med på. Det märker man ju särskilt här på fl men även väldigt mycket på FB...
  • Anonym (Anna)
    Smed75 skrev 2019-10-29 00:28:44 följande:

    Haha är väl lite svårt att skjuta sig själv med ett nackskott? Lyckas du med det så blir jag imponerad. :P Tror jag skulle välja dödshjälp om det blir möjligt, de pratar ju om det just nu att man kanske ska få det valet. Fy vilken makaber vändning det blev på denna tråden. Haha... Fast vi ska ju alla den vägen vandra.

    Så sant så. Folk är dock väldigt duktiga på att dömma andra när det gäller sådant de själva inte skulle gå med på. Det märker man ju särskilt här på fl men även väldigt mycket på FB...


    Ja men man får väll rigga nått eller iofs är det lättare att sätta ett skott i nian! Ja herregud Ha ha ja hur hamnade vi där liksom..

    Jo så är det tyvärr! Allt som inte är normalt är läskigt! Typ!

    Ja fl, fb twitter insta.. Spelar nog ingen roll vart du är.. Ibland är det jävligt skönt att slippa socialamedier faktiskt och bara vara i nuet!

    [/quote]

    Haha ja du. Fast tycker egentligen att alla har den oron idag, om hur deras sista tid i livet kommer att bli, alla önskar ju sig ett långt liv men de vill även ha ett värdigt slut och tyvärr är det inte alltid man får det så som det ser ut idag. Man kan bestämma det mesta hur ens liv ska te sig men när det kommer till åldrandet och döden så har man ingen kontroll alls hur det kommer bli och det skrämmer väl de flesta.

    Så sant fast vem bestämmer vad som är normalt egentligen?

    Jo precis fast det är lite som en drog. Har funderat på att ta en paus från det flera gånger men man kommer tillbaka snabbt igen.
Svar på tråden Morgon kåt?