• 2kids

    Fira jul, inte

    Har alltid haft traditionella julfiranden med familj osv. De senaste åren har jag dock inte varit lika noga vartannat år för att jag inte har mina barn då.

    Så nu till min fråga. Har ni några tips/erfarenheter kring vad man kan göra för kul över jul om man inte tänker sitta runt granen med familjen? Jag och en till.

  • Svar på tråden Fira jul, inte
  • 2kids
    LoveRain skrev 2019-10-26 14:57:17 följande:

    Middag och övernattning på hotell eller slott?


    Mm det är lite så tänker går. Men vore kul om det fanns nån happening av ngt slag. Det får inte bli Depp över att vi faller utanför normen så att säga. Våra gamla vanor. Eller en weekend nånstans.
  • Kusinen

    Jul på spa kanske skulle kunna vara något. Verkar finnas ganska många såna paker.

    Själv skulle jag nog åkt till fjällen pch åkt skidor. Eller kanske till en storstad utomlands.

    Beror ju på hur lång tid det handlar om också.

  • AniieeHär

    Ta en julkryssning. Kanske för sent i år då de brukar sälja ut fort, men för framtiden.

    En annan grej ni kan göra är att volontärarbeta lite i juldagarna. Uppskattas alltid.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • nernu

    Jag hade nog åkt på en weekend i Östeuropa. Kallt och kulturellt och mysigt. Prag eller krakow typ.

Svar på tråden Fira jul, inte