Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tjock&fet, har haft RIKTIGT BRA sex för första gången i mitt liv!

Sön 27 okt 04:16 Läst 0 gånger Totalt 86 svar
    Anonym (Eufor­isk!)
    Visa endast
    Sön 27 okt 04:16 +5

Jag måste bara få dela med mig av det här till någon just nu, jag är EUFORISK!

Jag är tjej, 33 år, väger 110 kg och har för första gången i mitt liv haft RIKTIGT BRA SEX!!! Patetiskt? Spelar ingen roll, det var värt all denna väntan!

Lite bakgrundsinfo först:

Jag har haft några längre förhållanden i mitt liv där vi hade relativt aktivt sexliv, däremellan har det förekommit några enstaka ons, men jag har aldrig fått orgasm tillsammans med en man, mest för att jag inte kunde slappna av helt med någon p.g.a min kropp. Även fast att det var skönt så var jag ändå alltid medveten och skämdes över min överviktiga kropp; vilken valk som syntes i den ställningen, hur stor rumpan måste se ut när vi körde bakifrån o.s.v o.s.v.

tilläggas ska väl också att det är ingen av de män jag haft som varit nöjd med min kropp heller. Mina pojkvänner föreslog olika dieter, när det gällde ONS så var jag nog lite "det sista kortet".

Jag har nu varit ensamstående mamma på heltid i 3 år. Ikväll var första kvällen på 2 år som jag fick barnvakt och då gick jag och en kompis ut.

Mötte en fin, trevlig man i baren, han påstod att han gillade stora kvinnor och för att hoppa ett stycke så gick vi hem till honom. (Som ensam mamma utan egen tid så blir det inte många chanser till att ligga. Döm mig om ni vill) .

Och vet ni vad? Han ljög inte! Alltså...WOW! Han fullständigt DYRKADE min kropp!! Jag tror inte jag kan beskriva den chocken jag fick! Och den känslan...

Han smekte och kysste de ställen som jag ALLTID skämts för och velat skyla: min alldeles för stora rumpa och bröst, min mjuka, randiga mage, mina breda lår, mina breda höfter, ÖVERALLT! Och kramade och tog tag i allt, som om han inte kunde komma nära nog!

Guuud vilken skillnad! Och jag fick ORGASM, mer än en gång!!!

Jag vet att jag låter som en 14 åring...men alltså, jag vet inte, det här var en så häftig upplevelse för mig, efter att alltid avskytt min kropp så dyker det upp någon som ja, jag vet inte...och jag vågade, och framförallt VILLE, göra saker med honom som jag t.o.m nästan dragit mig för att göra med dom andra.

Många förstår kanske inte det här, men många med dålig självkänsla och självförtroende inför sina kroppar kan nog sätta sig in iaf liiite grann i hur överväldigad jag känner mig. Jag har ALDRIG haft bra sex och jag är 33årig ensam småbarnsmamma. Kan ni verkligen klandra mig?

Tur att man kan vara anonym här för det KAN HÄNDA, när denna underbara känsla lagt sig, att jag kommer skämmas lite för mitt beteende...men jag bara måste få dela det här med någon just nu!

Å till alla er män där ute som faktiskt tycker om större kvinnor: ni är en minoritet men ni är GULD VÄRDA!!! God natt på er!

• Anonym (Hanna­)
    Visa endast
    Sön 27 okt 06:14 #1

Härligt! Hoppas ni bytte nummer och ses igen:)

• Anonym (Numme­r!)
    Visa endast
    Sön 27 okt 06:39 #2
    Anonym (Hanna) skrev 2019-10-27 06:14:59 följande:

Härligt! Hoppas ni bytte nummer och ses igen:)

Kan jag få ditt nr :P
  • Anonym (..)
    Visa endast
    Sön 27 okt 07:44 #3

Grattis!

Håll hårt i honom, låter som en keeper

• Anonym (Aaa)
    Visa endast
    Sön 27 okt 07:50 #4

Gillar att du loggar in 04.16 för att berätta! Skrattande Det låter helt fantastiskt, glad för din skull! Ska ni ses igen?

• Sön 27 okt 08:30 #5 +1

Vad roligt för dig:)

• Anonym (Eufor­isk!) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 27 okt 08:56 #6 +1

God morgon på er alla fina människor som svarat! :)

Gud vad roligt att ni blir glad för min skull! Jag hade liksom inte så många att skvallra med kl fyra på morgonen så det fick bli ni:)

Herregud, jag trodde den här euforin skulle ha lagt sig vid det här laget men jag är fortfarande alldeles till mig!

Försökte t.o.m mig på en liten segerdans a'la Michael Jackson bredvid frukostbordet(men när t.o.m 3 åringen verkade vilja ta fram skämskudden la jag dock ner!)

Usch va jag babblar! Men tack så hemskt mycket för er glada respons! Och JA, vi SKA ses igen!!!!:D

Ha en bra dag!! :)

• Anonym (Aaa)
    Visa endast
    Sön 27 okt 09:13 #7

Kul! Jag ser fram emot fler uppdateringar. :)

• Anonym (Madde­)
    Visa endast
    Sön 27 okt 10:24 #8 +1

Wow så härligt att läsa.

Känslan av att ha sex med en man som dyrkar ens kropp är så upphetsande. Och vilken skillnad det blir på sexet när man känner sig bekväm och sedd.

Finns nog inget mer avtändande när ens partner tjatar om dieter oavsett om man är över eller underviktig.

En man som bejakar sin lust och tar hand om sin kvinnas kropp på bästa sätt är underbart.

WinWin för båda. Njut av allt och önskar er allt gott.

• Anonym (50 years of grey)
    Visa endast
    Sön 27 okt 10:30 #9 -1 +1

Härligt!
    Men ge inte all heder åt killen, Ge dig själv lite cred för att du har förmågan att känna dig sexig och uppskattad, väldigt många har problem med just detta, dom gräver ner sig själva i att dom är fula och osexiga, det spelar ingen roll hur mycket man än dyrkar dom så står dom emot med negativitet och sexet blir allt annat än underbart. Tror det är nyckeln till ett bra sexliv, att uppskatta sig själv.

• Sön 27 okt 11:12 #10 +1

Inte förvånad alls,.många män, många fler män än kvinnor tror uppskattar storvuxna kvinnor, kul du också upptäckte det nu.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll