• Anonym (innebandyspelaren)

    Hjälp! Hamnat i knipa efter träning!

    Hej,

    Jag har råkat hamna i en awkward situation. Sitter naken och nyduschad i soffan och vågar inte ringa sjukvårdsupplysningen - ELLER VAD SKA JAG GÖRA?

    Vi tar det från början. Jag och grabbarna har precis haft innebandyträning efter jobbet. När jag kom hem och skulle duscha började jag fippla med innebandyklubban. "Ändknoppen" upptill på klubban har sedan länge varit borta. Jag vet inte vad F**N jag tänkte men jag undrade om den skulle få plats. Jag tryckte in den (slak) lite på skoj och det skulle jag aldrig gjort, för nu får jag inte loss den. 

    Har testat att rycka med tvål och så men jag är rädd att bli kåt och det gör bara ont. Så nu sitter jag här i soffan naken framför Netflix med en innebandyklubb på ett riktigt dumt ställe. Så jävla pinsamt!!! VAD GÖR JAG?!

  • Svar på tråden Hjälp! Hamnat i knipa efter träning!
  • Anonym (Mannen med stort k)

    Börja med att kappa klubban häll i matolja försök snurra lite. Annars är det sjukan som gäller. Du Jan även prova kyla ner ed is då brukar dom krympa

  • Anonym (innebandyspelaren)

    Testade att försöka kapa klubban med en kniv men det är svårt att komma igenom plasten. Kanske kan jag kan ta ciggtändaren och bränna av klubban på nåt sätt? Funderar på att ta mig in till akuten men vet ej hur jag ska kunna dölja klubban när jag går ut. Den är ju ganska lång och LÄR SYNAS GENOM JACKAN när jag sitter på bussen! FAAN VA JOBBIGT DETTA ÄR!!! 

  • Anonym (wd 40)

    Du har ingen såg eller skruvdragare med borr. Skulle nog kyla ned med något kallt från frysen. Som sagt då krymper väl det mesta.

Svar på tråden Hjälp! Hamnat i knipa efter träning!