• Anonym (Prematur)

    För tidig utlösning - har du varit med om det?

    Om tidig utlösning för mannen räknas under en minut, har du då varit med om vad Magnus Uggla kallar underbart är kort - typ 4 sekunder?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden För tidig utlösning - har du varit med om det?
  • Anonym (Prematur)

    Kan berätta om en gång när vi hånglat och så och jag skulle tränga in i henne, jag lyckades inte ens komma in i henne utan sprutade på hennes fitta bara av känslan att toppen av kuken nuddade hennes fitta. Lite kul såhär i efterhand men inte lika kul där och då.. Minns dock att hon tog det bra och skrattade lite åt mig att jag var så kåt att jag inte kunde hålla mig.

  • Anonym (M)

    I min ungdom låg jag med en kille som det tog 2 sekunder för - in ut slut. Inget direkt förspel och definitivt inget efter heller. Totalt värdelöst.

  • Anonym (En gång)

    En gång har det hänt mig.

    Vi låg sked och knullade ganska lugnt och försiktigt på morgonen när vi vaknat. Jag var inte superkåt och det kändes som jag hade lång väg kvar till orgasm. Då frågade hon helt oväntat om jag ville komma in där bak och jag blev så sjukt upphetsad att jag kom när ollonet nuddade hennes hål. Så jag sprutade samtidigt som jag trängde in.

    Har inte hänt vid något annat tillfälle.

  • Anonym (Betydelse?)

    Har det någon som helst betydelse om kvinnan kommer fort?

  • Anonym (M)
    Anonym (Betydelse?) skrev 2019-11-04 21:22:35 följande:

    Har det någon som helst betydelse om kvinnan kommer fort?


    Nej. Oftast har ju kvinnan kvar lusten även efter hon kommit och kommer sen flera gånger. För de flesta killar är det ju slut efter de har kommit.
  • Anonym (En gång)
    Anonym (Theådåra) skrev 2019-11-06 08:28:08 följande:

    Får sprutoregasm hela tiden


    Din stackare. Du måste vara helt uttorkad.

    Hur klarar du vardagen? Blöja?
Svar på tråden För tidig utlösning - har du varit med om det?