Inlägg från: Anonym (Rimligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rimligt)

    Hur vet man att man är lycklig i en relation?

    MikaN skrev 2019-11-05 21:39:29 följande:

    Det är exakt det jag vill ha! Att man har en connection, att man vill vara med varandra, att han ska vilja vara med mig lika mycket som jag vill vara med honom. Är det för mycket att önska? Jag är inte ihop med någon för att få ekonomisk eller annan trygghet, jag vill vara ihop med någon för att jag älskar den personen och vill vara med honom. Som en bästa vän, som man vill dela allt med. Men det vill tydligen inte han...

    Jag har konfronterat honom några ggr och frågat vad han vill ha ut av den här relationen, om det är hjälp med barnen han vill ha, eller om han verkligen älskar mig. Då har jag fått till svar att jag överanalyserar allting och att jag stöter bort honom genom att ifrågasätta vår relation. Men jag tycker ju att han stöter bort mig genom att prioritera sina kompisar på den tid som hade kunnat vara kvalitetstid för oss ihop,


    Låter ju inte som han heller vill bemöta dig i detta eller berätta hur det är för honom. Han anklagar dig istället.. Tycker du ställer helt rimliga krav på en relation.
  • Anonym (Rimligt)

    Vad är det som gör att du stannar med honom? Tillför han dig något positivt?

    Han blir sur för du säger vad du tycker? Han låter som en bebis.

Svar på tråden Hur vet man att man är lycklig i en relation?