• Anonym (Förvi­rrad)
    Tue 5 Nov 2019 19:43
    778 visningar
    3 svar
    3
    778

    Min man vill ligga med andra

    Som rubriken lyder, min man vill att vi har sex med andra. Jag vet inte om jag klarar av det då jag känner att mitt självförtroende är för dåligt, känner att jag inte räcker till och att han inte finner mig sexig/speciell. Älskar han otroligt mycket och har en rädsla att han kommer lämna mig om jag inte ställer upp. Jag har aldrig känt att jag är tråkig ang sex, ställer upp på det mesta och är ganska driven. Vilket gör det ännu svårare att förstå. Vi testade i helgen att vara med ett annat par medans vi var fulla och jag flippade ur, såg han ha sex med en annan tjej och jag kan inte få bort den bilden ur huvudet. Han säger att han inte bryr sig att jag har sex med andra vilket får mig att känna mig som en trasa som man kan kasta runt ????

  • Svar på tråden Min man vill ligga med andra
  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Tue 5 Nov 2019 21:40
    #2

    Jo och jag har inget emot dom som vill ha partner byte och trodde jag skulle klara av det.

    Sen är inte detta nått som han pratat om tidigare så är lite granna i chock. Vill han verkligen vara med andra och lämna mig så finns det inget jag kan göra men det skulle göra fruktansvärt ont????

Svar på tråden Min man vill ligga med andra