• Anonym (~)

    Förvirrad

    Vet inte om jag det är bara jag som överreagera!

    Jag träffa min tjej för 3 år sen hon var exakt som jag vild och galen,Och berättade för mig att hon gillar båda könen.Jag hade inte så mycket invändningar mot det och när väl det hände så var det inte mer än at hon på fyllan hångla med tjejer.

    I juni åkte vi till Göteborg där träffa vi en tjej på krogen det tar inte många minuter de hånglar .

    Tjejen från Göteborg hade tydligen haft kontakt med tjejen efter vi kom därifrån och kom till Stockholm i helgen,Jag viste inget om detta och sluta 21:00 då jag ser att tjejen har skrivit att vi ska ses på söder.När jag väl kommer ditt får jag syn på hon vi kan kalla hon Madde efter några drinkar så tar vi taxi hem hon sover i gästrummet på morgonen åker jag till jobbet.

    Kommer hem till lunch och hitta tjejen och Madde i sägen efter en stund så kommer de lägger sig på soffan och håller hand.

    För mig känns det som hon har vart otrogen?Har jag fel?

    Hon vill hon fixa en tjej som jag ska få ligga med jag vet inte om jag överreagera !

    Det är många killars dröm och få ha två tjejer i sägen men inte efter det här.

    Hon har redan fixat en som hon känner som ska hem till oss på fredag jag vill inte göra det det.

    Som sagt är lite förvirrad just nu !

  • Svar på tråden Förvirrad
  • KimLinnefeldt

    Var sann mot dina känslor. Berätta för henne vad du tänder på, vad som gör dig oroad, prata om hur ni kan förhandla fram något bra.

  • Anonym (S)

    Har du talat om för henne hur du känner och att du inte vill?
    Låter märkligt att hon verkar tro att bara för att hon gillar båda könen så ska du vara ok med att hon drar hem extra tjejer? Bara för att du attraheras av tjejer måste ju inte det betyda att du vill ha flera.  

  • Anonym (Hind)

    Det låter som ni haft lite oklara gränser. Du harvarit okej med att hon hånglade med andra tjejer på fyllan, så kanske trodde hon du var okej med detta med? Men är du inte det får du säga till. I fortsättningen behöver ni bestämma sådant i förväg.

  • Anonym (Kim)

    Hon är otrogen. Tänk på om det vore en man då hade du inte tvekat om otrohet. Det där skulle ni ha gjort upp tidigare om din tjej skulle få ha sex med annan. Eller om du ville ha sex med dem bägge.

    Du måste vara ärlig och våga säga vad du känner och tycker. Din tjej har passerat gränsen. Stå på dig!

Svar på tråden Förvirrad