Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

    Hur tar du ledigt för tandläkarbesök?

    Får ni ens tid för tandläkarbesök?! Jag har inte fått en kallelse på 10 år och de har aldrig lediga tider när jag ringer. De har bara tid för barn, invandrare och de som har riktigt ont. Skit samma att mina tänder ruttnar enligt dom, jag har ju inte ont..

  • Anonym (M)
    Jemp skrev 2019-11-07 13:43:06 följande:

    Råkade skicka för tidigt mrn oavsett; byt tandläkare. Jag har inga problem att få tid. Hände dock en gång när jag inte var listad nånstans och ftv hade fullt. Går privat nu.


    Var jag bor finns det bara en privat och så vanliga folktandvården. Det finns inga tider, inte ens hos grannkommunen. Hade kanske kunnat testa i nästa kommun men det är 4 timmar bort..
  • Anonym (M)
    Anonym (H) skrev 2019-11-08 17:17:47 följande:

    Vad svarar de på frågan när nästa lediga tid är? Ett år framåt i tiden borde de ha tid? Eller inte ens det?


    De säger att det inte finns några lediga tider och att jag får ringa och boka en akut tid på morgonen. Men varje gång jag har ringt så är alla tider tagna förutom en gång. Då sa de att det lät inte som att det var akut då jag inte har ont och jag får boka en ny tid på "vanliga" nummret.. :(
Svar på tråden Hur tar du ledigt för tandläkarbesök?