• Anonym (Hon)
    Sat 9 Nov 2019 07:05
    1960 visningar
    19 svar
    19
    1960

    Har träffat en kk med 20×14 kuk

    Rida funkar eftersom man styr djup och takt. Speciellt om du sitter lite framåtlutad blir det rätt grund penetration. På Sidan går det att ligga på ett sånt sätt att det inte blir så djupt. Speciellt om du som jag har en röv som agerar krockkudde.

    Om ni har missionären så se till att ha benen raka istället för att hålla upp dem runt honom.

    Sen ska du inte behöva hålla emot. Har din kille lite i hjärnan så fattar han att han får ta det försiktigt. Långsamt, mjukt och inte stöts så hårt, långt in.

  • Anonym (Hon)
    Sat 9 Nov 2019 22:10
    #6
    Giftskåneman skrev 2019-11-09 13:42:52 följande:

    Står du på knä kan du putta rumpan bakåt så han inte kan komma för långt in om du fattar hur jag menar?


    Doggy på knä är sämsta ställningen om man tycker att mannen har för lång för mannen kommer djupast in så, speciellt om man skjuter upp rumpan. I så fall bättre att stå lite upprätt om man vill köra bakifrån, eller möjligen ligga platt på mage.
  • Anonym (Hon)
    Sun 10 Nov 2019 12:31
    #8
    Giftskåneman skrev 2019-11-10 12:11:59 följande:

    Nä, putta bak rumpan, då går det inte komma in så djupt


    Jag kanske missförstår vad du menar här. När jag skjuter bak-upp rumpan i doggy så kommer mannen extra djupt, eftersom det tillåter att han hamnar närmare hela härligheten. Funkar bara ibland utan att göra ont.

    Om vi säger att en vanlig doggy är plan ställning på alla fyra jämfört med om man har huvudet i sängen och rumpan mer uppåt bakåt. Alltså tippar ställningen bakåt mot mannen. Om jag vill att han kommer mindre djupt så tippar jag ställningen framåt eller lyfter upp mig lite på händerna. Haha, sjukt svårt att beskriva....

    Hade jag kunnat så hade jag ritat en bild.
  • Anonym (Hon)
    Sun 10 Nov 2019 13:27
    #11
    En manlig man skrev 2019-11-10 12:55:52 följande:

    För att förenkla din förklaring lite. Om tjejen svankar mycket kommer fittan fram mer mot mannen. Om hon istället kutar svanken så kommer den längre ifrån och dessutom kommer skinkorna ner och fungerar som en kudde som ytterligare ökar avsåndet lite. Jag har 18-19x15 och min flickvän måste tyvärr stå lite kutad för att kunna slappna av vilket gör att jag inte får se kuken glida in och ut. Dessutom får inte röven den fina hjärformen och så ser jag inte rövhålet vilket förstör hela upplevelsen för mig. Jag får helt enkelt ta det lite lugnare eller sätte handen run kukroten som ett stopp om jag vill pumpa hårt samtidigt som hon svankar.


    Jag precis. Det är så jag menar. När jag tänker skjuta bak rumpa så tänker jag bakåt uppåt, alltså svank.

    Man måste mer böja ryggen åt andra hållet, kuta med ryggen, liksom dra in svansen mellan benen om man vill få mer avstånd. Funkar dock inte för mig att stå på det sättet får.
  • Anonym (Hon)
    Sun 10 Nov 2019 13:31
    #12
    Giftskåneman skrev 2019-11-10 13:05:27 följande:

    Om du skjuter rumpan tillräckligt långt bak når han inte in alls, raka armar, bak och ner med rumpan


    Manlig man förklarade bra. Du menar vinkla bäckenet inåt istället för utåt uppåt. När du skrev skuta upp rumpan så trodde jag du menade svanka.

    Kan dock inte kuta ryggoperation det sättet utan att få ont. Men att hålla ryggen rak blir ändå bättre än att svanka eller ligga på mage.

    Fast som sagt ännu bättre med ställningar där tjejen är den aktiva parten om man har problem med längden.
  • Anonym (Hon)
    Sun 10 Nov 2019 13:31
    #13

    Ryggen inte ryggoperation.

  • Anonym (Hon)
    Sun 10 Nov 2019 13:39
    #15
    Giftskåneman skrev 2019-11-10 13:34:57 följande:

    Nä, inte svanka, utan rumpan bakåt så långt det går


    Du menar kuta rygg? Eller menar du sitta på hälarna?

    Hm, det blir ju typ samma? Man tippar bäckenet framåt, alltså så att själva slida kommer längre ifrån mannen.

    Som Manlig man skrev.
Svar på tråden Har träffat en kk med 20×14 kuk