• Anonym (M)

    Har ni någon gång visat brösten för en annan man än er partner?

    Jag undrar om ni någon gång visat brösten för en annan man än er partner när ni varit tillsammans? Och då förutsatt att er partner nog inte skulle uppskatta att ni gjorde det. Hur gick det till, och kändes det OK för dig att göra det, alltså utan några större samvetskval?

  • Svar på tråden Har ni någon gång visat brösten för en annan man än er partner?
  • Anonym (-)

    Ammar när jag är ute på stan och bland folk, så någon har väl sett mina bröst.. inte för att jag och sambon bryr oss.

  • Anonym (Tutten)

    Nu tycker iofs inte min man att det är en stor grej, men jag har bytt om med andra män i samband med mitt intresse (teater). Finns oftast inte två omklrum där vi spelar. Vi byter om huller om buller. Sen har ju min svärfar sett mig naken när vi bastat.

  • TriC
    Godisbuske skrev 2019-11-09 15:08:36 följande:

    Nu är jag killen men.. En tjej visar väl brösten för vem hon vill ? Det är ju hennes.
    Och måste hon fråga om lov på stranden etc.


    Dum kommentar! Så då får hon även knulla med andra män? Det är ju hennes kropp o fitta, liksom. 
    Men när man är i ett förhållande så kan man såklart inte göra vad som helst med andra.....förstår du inte det? 
  • Anonym (eh)
    Anonym (Tutten) skrev 2019-11-10 08:29:05 följande:

    Nu tycker iofs inte min man att det är en stor grej, men jag har bytt om med andra män i samband med mitt intresse (teater). Finns oftast inte två omklrum där vi spelar. Vi byter om huller om buller. Sen har ju min svärfar sett mig naken när vi bastat.


    Men byter ni om så att ni måste visa er topless där? Jag menar bh o sånt behöver väl inte tas av och på?
  • Wench85
    Anonym (M) skrev 2019-11-09 15:06:06 följande:

    Jag undrar om ni någon gång visat brösten för en annan man än er partner när ni varit tillsammans? Och då förutsatt att er partner nog inte skulle uppskatta att ni gjorde det. Hur gick det till, och kändes det OK för dig att göra det, alltså utan några större samvetskval?


    Nu skulle nog inte min partner säga nåt om det (och jag har svårt att tro att jag skulle kunna leva med någon som tyckte sig ha rätt till att reglera sånt...) men nog händer det ibland. Senast för ett par månader sedan när jag nakenbadade med några vänner efter en kräftskiva. 
  • Anonym (M)
    Wench85 skrev 2019-11-11 12:32:41 följande:
    Nu skulle nog inte min partner säga nåt om det (och jag har svårt att tro att jag skulle kunna leva med någon som tyckte sig ha rätt till att reglera sånt...) men nog händer det ibland. Senast för ett par månader sedan när jag nakenbadade med några vänner efter en kräftskiva. 
    Berättade du det för din man då att du nakenbadade med dem? Inte för att jag ser något fel i det men undrar bara.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (M) skrev 2019-11-11 12:46:01 följande:

    Berättade du det för din man då att du nakenbadade med dem? Inte för att jag ser något fel i det men undrar bara.


    Jag badar naken eller topless antingen själv eller i sällskap så ofta jag kan. Så svaret på din fråga är JAJAMÄN.

    Utifrån tonläget i din argumentation får jag intrycket att du begränsas i att visa dina bröst av din man eller av ängslan inom dig.

    Ingen big deal att visa brösten 2019 - vill någon frossa i bröst finns det tiotals miljoner bilder på nätet
  • Anonym (friSomFågeln)

    Tycker vi kommer från ämnet lite så jag försöker förstå och hitta tillbaka. 

    Som jag förstår det menar TS att visa brösten i ett sexuellt sammanhang. Alltså för att visa upp sig och sina behag för en annan man som antingen TS tror är intresserad eller som helt enkelt, i något sammanhang, bett om att få se dem. 

    Det borde kunna jämställas med att vara naken under en kjol och diskret visa upp fiffi för en man i syfte att egga honom alltså.. (hoppas jag förstod rätt).

    Jag tänker som såhär. Det här med otrohet är otroligt flytande. Vart går gränserna.. Har man läst ett tag här på FL så inser man att det kan spänna mellan allt från att runka/klittra på egen hand, via titta på porr och ge någon en kram till att flirta på stan. 

    För min del tänker jag att man i ett förhållande har rätt till en egen sexualitet och intresse.. Med andra ord anser inte jag att fantisera, onanera, titta på porr och lättare flirtar är att vara otrogen. Otrohet börjar med att göra något som man vet ens partner inte skulle tycka om bakom dennas rygg. DVS att ligga med någon annan utan att jag vet om det är otrohet medan att ligga med någon på t.ex. swingers-klubb om jag är med inte är det. 

    Så vart faller då "visa brösten för någon" på min skala? Lite svårt att svara på faktiskt. Skulle min partner säga att hon ämnade göra det men det är en kul flirt så skulle jag inte anse det vara otrohet. Skulle hon göra det i stunden med någon helt okänd man och sedan berätta det så skulle jag inte heller anse det var otrohet, tvärtom skulle jag nog bli ganska upphetsad av det och tycka det var lite häftigt. Jag älskar tanken på att andra män trånar efter min partner. Jag är stolt över att hon valt att vara med mig. 

    Men det hela benar nog ner till syftet att hon gör/har gjort det. Om hon anser det är en oskyldig flirt, ett bus för att göra någon lite kåt sådär allmänt, utan att för den skull ens tänkt tanken på att det skulle leda till något mer avancerat hade jag varit ok med det... 

    Jag vill gärna tro att min partner och jag har pratat så pass mycket om sex och relationen så vi vet vart vi står här. Och därmed skulle nog detta vara ett icke-problem för henne. I rätt sammanhang kanske hon skulle göra det och inte få dåligt samvete för det utan i stället se det som en krydda för hennes egna sexliv i synnerhet och vårt sexliv i allmänhet...  

  • Wench85
    Anonym (M) skrev 2019-11-11 12:46:01 följande:
    Berättade du det för din man då att du nakenbadade med dem? Inte för att jag ser något fel i det men undrar bara.
    Jag kan inte säga säkert exakt vad jag berättade om just den helgen, men jag har inte valt bort att berätta det och har garanterat berättat för honom om något tillfälle jag nakenbadat.
  • Anonym (Lotta)

    Har väl hänt i min ungdom. Solat topless några gånger, då var det många som kunde se. Dansat o haft sex tillsammans med ett annat par, då visade vi det mesta för varandra. Badat topless i pool en gång i ungdomen.

    Men min man var alltid med, inget som han inte vet om alltså. (Eller ok då, det var visst nån klädpoker också innan vi träffades.. ) Glad

Svar på tråden Har ni någon gång visat brösten för en annan man än er partner?