• Anonym (Nyfiken)

    Farsdagpresent

    Vad ger ni er man i farsdagspresent?
    Ja, jag vet att det är barnen som kanske ger någon slips eller nått, men kanske nått från frugan också ;)

  • Svar på tråden Farsdagpresent
  • Barbro45

    Nej, ingenting till min man. När barnen var mindre styrde jag upp lite i bakgrunden. Det är viktigt att barnen känner att de firar sin pappa och att inte deras teckningar, hemmapyssel, lite klumpiga frukostbricka kommer i skymundan om mamma kommer med fint inslagen av henne köpt present.

    Du får köpa present till din egen pappa istället.

  • Anonym (Sexiga underkläder)

    Jag och barnen har köpt kallingar och strumpor. Men sen harvat köpt ett sexigt set bh och trosor som jag tänkte ge på morgonen och ha på mig hela dagen så han kan lockas och tänka på det hela dagen.

  • Anonym (Sexiga underkläder)

    Jag och barnen har köpt kallingar och strumpor. Men sen har jag köpt ett sexigt set bh och trosor som jag tänkte ge på morgonen och ha på mig hela dagen så han kan lockas och tänka på det hela dagen.

  • Anonym (K)

    Min man får ingenting av mig. Barnen fick välja en chokladask att ge och så har de ritat varsin teckning. Det ska de ge honom imorgon vid frukosten och äldsta vill baka scones också så då gör vi det.

  • Anonym (Björn)
    Anonym (Sexiga underkläder) skrev 2019-11-09 18:03:05 följande:

    Jag och barnen har köpt kallingar och strumpor. Men sen harvat köpt ett sexigt set bh och trosor som jag tänkte ge på morgonen och ha på mig hela dagen så han kan lockas och tänka på det hela dagen.


    Kan nästa tro du är  min fru , hon har samma i de. 
    Vi har barn som flyttat ur vårat bo.
    Bruka få någon tröja av mina grabbar med flickvänner ..
  • Anonym (Sexiga underkläder)
    Anonym (Björn) skrev 2019-11-09 22:16:48 följande:

    Kan nästa tro du är  min fru , hon har samma i de. 

    Vi har barn som flyttat ur vårat bo.

    Bruka få någon tröja av mina grabbar med flickvänner ..


    Haha, ja idén är väl inte särskilt ovanlig ???? Våra grabbar har inte flyttat ut än, är många år kvar. Uppskattar du fruns gåvor då?
  • SilverEmma

    Jag fixade en adventskalender med olika produkter till min man, sen tog jag ungarna på en shoppingrunda där de fick välja ut några mindre saker att köpa till honom. De har även gjort varsitt kort. Vi firar pappan i familjen tillsammans, älskar att fira när jag får chansen och vet att han anstränger sig på mors dag för min skull.  

  • Anonym (Björn)

    Natten mot SÖNDAG-farsdag är Mors natt
    Söndag är fars dag och natten från söndag Måndag  till  är Mors natt

Svar på tråden Farsdagpresent