• Anonym (Kaffedraken)

    hjälp med orgasm?

    hej där. jag har ett problem. jag tycker verkligen att det kan vara super härligt att onanera och jag tycker att det är något jag gärna skulle vilja göra oftare. problemet är att jag vet inte riktigt hur jag ska göra. jag kan tycka att penetration med fingrarna är skönt men lyckas aldrig göra rätt med klittan. jag har aldrig haft en orgasm och vill verkligen det. har flera vänner som ofta har orgasm och jag vill jätte gärna oxå få delta i det.

  • Svar på tråden hjälp med orgasm?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Skaffa en vibrator. Haft samma problem nämligen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är 43 år och hade haft orgasm en enda gg... :(

  • Anonym (Kaffedraken)

    finns många trevliga saker hemma som fungerar riktigt bra. En eltandborste kan vara väldigt trevlig likaså elvispen om den används med förstånd. Duschmunstycket är också en användbar sak. Finns också en del bra lusthöjade krämer som ökar känsligheten. Min favorit som alltid finns med i ryggsäken är o holly mary olja.

    Har hjälpt rätt många kvinnor som haft svårt att få orgasm genom att lära dom avslappnande andning och också tantrisk energiorgasm. En orgasm som man rätt lätt lär sig att få och som öppnar upp portarna till riktigt kraftfulla och sköna orgasmer genom vanlig stimulering av könsorgan och erogena zoner.

    ett tipps googla sofia xtas den magiska energiorgasmen för en riktigt bra vägledning.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-12 07:22:23 följande:

    finns många trevliga saker hemma som fungerar riktigt bra. En eltandborste kan vara väldigt trevlig likaså elvispen om den används med förstånd. Duschmunstycket är också en användbar sak. Finns också en del bra lusthöjade krämer som ökar känsligheten. Min favorit som alltid finns med i ryggsäken är o holly mary olja.

    Har hjälpt rätt många kvinnor som haft svårt att få orgasm genom att lära dom avslappnande andning och också tantrisk energiorgasm. En orgasm som man rätt lätt lär sig att få och som öppnar upp portarna till riktigt kraftfulla och sköna orgasmer genom vanlig stimulering av könsorgan och erogena zoner.

    ett tipps googla sofia xtas den magiska energiorgasmen för en riktigt bra vägledning.


    Duschen var hur jag först upptäckte onani som kåt mellanstadieunge som just kommit in i puberteten! Det är fortfarande en stor favorit. Vattnet ger intensiv stimulans, ingen risk för obekväm friktion (som ibland kan uppstå om man använder händerna och blir lite för torr), och man behöver inte bekymra sig om att tvätta efteråt eftersom det ingår i akten ;)
  • Anonym (Kaffedraken)

    För mig var första med hjälp av duschstrålarna. Nu upplever jag att det blir enormt mycket starkare orgasm om man stimulerar klitoris samtidigt som penetration.

    Jag tror att det finns en poäng med att prova sig fram med fingrarna, lära känna sin kropp. Det gör det lättare att få orgasm under samlag jämfört med om man bara skulle vara van med maskiner.

    slappna av. Tänk inte prestation utan smek dig själv så att det känns skönt, vila bara i känslan och fortsätt. Fokusera på klitoris och lite området runt om. Du kan få hålla på ett bra tag första gångerna, använd mycket olja.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Skulle du sedan vilja köpa en dildo, skulle jag rekommendera rabbit eller satisfyer tillsammans med en gpunktstav.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Var väl knappt 30 och hon var typ 36-38 ..
    Hon påstod att hon aldrig haft orgasm i hela sitt liv..
    Slickade och pullade henne tills hon tryckte bort mig för
    att hon inte vågade släppa efter men det var så nära.
    Hon kom tillbaka och ville mer .. saknar henne och vad vi skulle
    kunnat ha uppnå tillsammans.
    Fel då men rätt i efterhand.
    Kom ända upp över hennes huvud så det smaskade i sänggaveln.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Amanda) skrev 2019-11-12 22:31:06 följande:

    För mig var första med hjälp av duschstrålarna. Nu upplever jag att det blir enormt mycket starkare orgasm om man stimulerar klitoris samtidigt som penetration.

    Jag tror att det finns en poäng med att prova sig fram med fingrarna, lära känna sin kropp. Det gör det lättare att få orgasm under samlag jämfört med om man bara skulle vara van med maskiner.

    slappna av. Tänk inte prestation utan smek dig själv så att det känns skönt, vila bara i känslan och fortsätt. Fokusera på klitoris och lite området runt om. Du kan få hålla på ett bra tag första gångerna, använd mycket olja.


    Håller med om att det är bra att lära känna sig själv. Lek, njut och stressa inte. Jagar man orgasm kommer den nästan aldrig utan det kommer av sig självt om man slappnar av och bara låter det hända. Avslappnande andningsövningar vet jag har hjälpt andra. Viktigt också att hitta en trygg och lugn plats för sitt utforskande. Kan vara svårt om man fortfarande bor kvar hemma då jag av egen erfarenhet vet att jag kan inte njuta om jag inte får låta. Har fortfarande som vuxen långa ta hand om dig själv stunder. Börjar oftast med ett bad. Lite gott att äta och ett avslappnande glas vin innan jag lägger mig tillrätta i sängen med levande ljus i rummet lite uppvärmd kokosolja och bara leker och njuter på egen hand.
Svar på tråden hjälp med orgasm?