• t1000
    Tue 12 Nov 2019 00:16
    2289 visningar
    52 svar
    -2
    52
    2289

    Min kille vill inte ha sex längre, har massor med galna tankar

    48 till 55 kg är en stor kroppslig förändring. Får man fråga varför du har gått upp så mycket?

  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 00:55
    #6
    -2
    Pentra skrev 2019-11-12 00:51:19 följande:

    Att du inte skäms! Tjejen ligger ju, till sina 168 cm, fortfarande på UNDERVIKT! ... /Pentra


    55 kg är inte alls undervikt.

    7 kg är en stor skillnad på en tjej på 168 cm. Jag bara fråga...

    Jag tycker det är dålig stil att göra så stor kroppslig förändring i ett förhållande. Man vill väl hålla sig snygg för sin partner? Det är lite typisk med sambokilon...
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 10:17
    #12
    -1
    Anonym (Velig) skrev 2019-11-12 09:37:45 följande:

    Det så klart 7 kilon syns. Är fortfarande smal dock, när jag vägde 48 såg man mina revben, det såg sjukligt ut. Och tror jag har har gått upp av flera anledningar, började med p-piller strax efter att vi träffades samt börjat nytt jobb där det dels är stressigt dels många event på sena kvällar med tilltugg och drinkar och aw:s så alkoholen har nog lagt på några extrakilon. Dock gick vågen upp till 58 i somras. Då kände jag själv att det gått för långt. Så gått ner tre kilon men planerar att gå ner tre kilon till. 52 är lagom.

    Och till alla som säger ?prova överraska honom med någon leksak eller rolig klädsel.? Har gjort det, det funkade en gång vardera, sen återgick det till det gamla vanliga. Jag förstår inte heller varför jag ska vara ensam ansvarig för vårt sexliv.. skulle gärna vilja höra /veta ifall andra upplevt samma svacka men att det sedan löst sig. Vet inte hur länge jag står ut, ett halvår ett år. Annars är jag rädd att jag kanske måste lämna.


    Jo, det är en stor skillnad som syns ordentligt om man varit smal tidigare. Eftersom han var attraherad av dig när du vägde 48 så tänkte jag bara att det kan vara en orsak.

    10 kg är ändå större skillnad. 52 låter lagom. Det vägde mitt ex också till din längd.

    Men det kan ju förstås vara andra orsaker också... Som du säger har du ju redan provat överraska honom och det hjälpte ju inte.
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 17:15
    #18
    Anonym (sådär) skrev 2019-11-12 16:56:53 följande:

    Ja och det var väl precis det hon gjorde, gick från anorektiker till normala 55 kg?

    Men du kanske tycker hon ska svälta sig så hennes kille kan spela xylofon på hennes revben?


    När, räcker väl med att hon drar ner på alkoholen och tilltuggen via jobbet? För att jag antar att hon var smal utan svält tidigare...

    48 kg är inte anorektisk. Det är bara en svag undervikt. Ungefär som att de flesta idag är svagt överviktiga.
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 17:17
    #19
    -1
    Anonym (meh) skrev 2019-11-12 17:07:46 följande:

    Om han gillade dig smal som en anorektiker så kanske han är inne på tjejer utan former = killar


    Tvärtom.

    Så framhävs formerna om man är smal. Har du inga former från början hjälper inte extra hull om du nu inte tycker bilringar är former ?
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 18:00
    #22
    Anonym (meh) skrev 2019-11-12 17:35:12 följande:

    Bilringar vid 55 kg? Du kanske behöver extra starka glasögon om du tror att 55kg till 168 cm ger bilringar. 

    Bröst och höfter har vanligtvis fett, om man går ner i vikt är det stor risk att dessa försvinner. Så händer för mig om jag inte håller mig på normalvikt.

    Tips ..specsaver


    Nej, men du minskar ju formerna vs vid 55 mot 48.

    Det är ju skelettet som skapar formerna och inte fettet. Dvs , om fina höftben är bredare än din bröstkorg. Är den inte det så hjälper ju inte fettet att göra dina ratio mellan bröst och höft större. Snarare blir den sämre.

    Har redan glasögon förövrigt.
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 18:04
    #24
    Anonym (sådär) skrev 2019-11-12 18:00:58 följande:

    Benpipor är inte former, får man ribba av skelett så har man allvarliga problem. Lite åt necrofilhållet kanske?


    Näe, föredrar en låg fettprocent och synliga höftben. Finns en anledning att modeller är smala.

    Har du komplex för dina extra kilon eller är du en fettofil ?
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 18:35
    #26
    -1
    Anonym (sådär) skrev 2019-11-12 18:16:36 följande:

    Ja precis, ben, som i skelett. 

    Ja många modeller är trådsmala (underviktiga) för att det är sjuka gubbar med sjuk syn på skönhet som satt den normen.

    NORMALA män föredrar kurviga kvinnor (finns forskning på det) eftersom det signalerar friskhet och breda höfter (till skillnad från pojkliknande modeller) signalerar att kvinnan har lätt att föda barn.

    Jag har inga som helst komplex över mina kilon, jag är dessutom man och delar som tur är inte dina sjukliga böjelser för undervikt. Bara en sån sak som att du anser att din partner ska vara undernärd för att behaga dina böjelser vittnar om en ganska uppenbar narcissistiskt läggning.


    Så man är onormal om man föredrar smala tjejer ? Det var nåt nytt.

    De flesta män fördrar smala kvinnor framför feta/kurviga . Newsflash , alla tycker inte som du ;)

    Dessutom innebär övervikt högre risk vid barnafödandet. Så din poäng försvinner liksom...

    Attraktion har inget med narcissism och göra. Vi attraheras av olika saker bara.
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 18:36
    #27
    Anonym (sådär) skrev 2019-11-12 18:16:36 följande:

    Ja precis, ben, som i skelett. 

    Ja många modeller är trådsmala (underviktiga) för att det är sjuka gubbar med sjuk syn på skönhet som satt den normen.

    NORMALA män föredrar kurviga kvinnor (finns forskning på det) eftersom det signalerar friskhet och breda höfter (till skillnad från pojkliknande modeller) signalerar att kvinnan har lätt att föda barn.

    Jag har inga som helst komplex över mina kilon, jag är dessutom man och delar som tur är inte dina sjukliga böjelser för undervikt. Bara en sån sak som att du anser att din partner ska vara undernärd för att behaga dina böjelser vittnar om en ganska uppenbar narcissistiskt läggning.


    Så man är onormal om man föredrar smala tjejer ? Det var nåt nytt.

    De flesta män fördrar smala kvinnor framför feta/kurviga . Newsflash , alla tycker inte som du ;)

    Dessutom innebär övervikt högre risk vid barnafödandet. Så din poäng försvinner liksom...

    Attraktion har inget med narcissism och göra. Vi attraheras av olika saker bara.
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 19:23
    #30
    Anonym (sådär) skrev 2019-11-12 18:52:50 följande:

    Japp, man är sjuk om man gillar undernärda tjejer, för att vara undernärd är sjukligt och något man inte mår bra av och att attraheras av sjukligt är ju sjukligt.

    Jag pratar inte om övervikt, jag pratar om normal vikt, och de flesta kvinnor som normalviktiga har kurvor, dvs höfter och bröst.  Men för en person med sjuklig besatthet av undernärda kroppar så är väl allt över undervikt detsamma som övervikt.

    Att tycka att någon ska vara sjuk (undernärd) för att man själv ska njuta av utsikten är ju verkligen väldigt narcissistiskt. En sak är att gilla något, en helt annan sak är att vara ok med att andra ska skada sig själva för att behaga en. Stor skillnad.


    Alkohol och godsaker är skadligt för kroppen.

    Lite undervikt är heller inte skadligt.
  • t1000
    Tue 12 Nov 2019 19:58
    #35
    -1
    Pilsner skrev 2019-11-12 19:45:47 följande:

    Hellre några kilo extra än några för få. Lite kvinnlig "stoppning" (på rätt ställen) är bara mysigt.


    Smaken är som baken.

    Du har gott om kvinnor att välja mellan då det kryllar av dom...
Svar på tråden Min kille vill inte ha sex längre, har massor med galna tankar