• Lm87

    Blödning v. 7. Oro!

    Hej!

    Jag är gravid med andra barnet. Är idag i v 7+2.

    När jag väntade första fick jag en liten blödning i v 8. Visade sig inte vara någon fara.

    Nu för fyra dagar sen hade jag färskt blod i flytning. Två dagar därpå var det bara brunt och väldigt lite. Igår kväll hade jag samma som för fyra dagar sen. Färskt blod i flytning igen. Är så orolig och ledsen.

    Har inte ont. Rinner inte så har inte behövt använda något trosskydd.

    Var på ett tidigt vul förra veckan och kunde då se ett hjärta slå.

    Ringt kk som sa jag kunde åka in direkt en morgontid om blödningarna fortsätter.

    Har någon liknande historier??

  • Svar på tråden Blödning v. 7. Oro!
  • Lm87
    JLES skrev 2019-11-12 13:20:39 följande:

    Ja, blödde såsom du beskriver (i 7+2 också) exakt. Såg min dotter på VUL för första gången då - allt gick bra! :D <3 


    Är det så?? Blödde du också vid mer än ett tillfälle? Åh vad jag hoppas
  • Lm87
    Lita89 skrev 2019-11-12 14:04:02 följande:

    Jag blödde då och då mellan v. 5-10. Inga mängder, men behövde skydd; blödde lite, sen avtog det, om och om igen. Vet inte vad de berodde på men är nu i v. 21 och bebin verkar må utmärkt :)


    Åh gud va skönt att höra! Så konstigt det kan va. Underbart att va över halvvägs för dig! <3
  • Lm87
    Jag är bara jag skrev 2019-11-12 14:54:27 följande:

    Blödde rejält i v.7 med första barnet och var säker på m.f eftersom jag haft 4 innan. Det var ingen fara alls, jag fick ett levande barn.


    Helt galet hur kroppen kan fungera!! Underbart att höra! <3
  • Lm87
    JLES skrev 2019-11-12 14:25:35 följande:

    Ja, blödde i vecka 4, 5, 7, 8, 19 och 32. :)


    Så underbart att allt gick vägen!! <3
  • Lm87
    biniis skrev 2019-11-12 19:52:50 följande:

    Jag är gravid i v.7+2. För 1 vecka sen såg jag att det kommit lite brunt i trosan. Sen har det fortsatt med lite brunt varje dag. Imorse så rann det brunt ut. En gång. Nu ikväll tycker jag mig se lite rosa när jag torkar mig.

    Jag har varit i kontakt med mvc. Fixk en tid på måndag För ultraljud. Men hon sa att är jag orolig så skulle jag åka till gynakuten. Vilket jag tänker göra imorgonbitti.

    Är så sjukt orolig...

    Här varit gravid en gång för 5 år sen. Och då blödde jag inget alls.


    Åh va jobbigt! Ovissheten är grym!! Vi håller tummarna att de ser bra ut för oss båda!! Helt rätt, åk in. Kommer det något mer för min del så åker jag också in.

    Kram till dig!
  • Lm87
    biniis skrev 2019-11-13 11:03:33 följande:

    Jag va inne imorse och ett hjärta syntes på ultraljudet.

    Men jag känner mig fortfarande inte säker på att det här kommer att gå bra. Här ett privat ul inbokat nästa vecka som jag ska gå på och se om det hänt något..

    Usch. Jobbig tid det här..

    Hoppas allt är bra med dig Lm87.


    Men det är ju fantastiska nyheter ändå! Utgå ifrån att allt kommer gå bra, men va ändå medveten om att mycket kan hända. Tror det är sunt... men jobbigt är det!
Svar på tråden Blödning v. 7. Oro!