• Rob77

    Har ni nånsin

    Har du nånsin lagt dig i säng samtidigt som er partner, bara lagt dig som vanligt på din sida och h-n på sin, släckt era lampor och bara legat där?

    Väntat på känna en hand som letar sig nyfiket efter din kropp, en hand som smeker din ömt över magen, över brösten, tillbaka ner mot dina lår, lite försiktigt mot mellan dina ben..

    Har du med bara legat där varje kväll och önskat så in i ****** att din partners hand ska komma till din kropp.. visa uppskattning och sexuell bekräftelse? Bara önskat och längtat dag in dag ut, månad in månad ut... År in år ut..

    Varje gång du han känt minsta nudd från din partner har det gått som en ilning genom kroppen men som tar slut lika snabbt igen.. den jäkla tomheten man känner när ens partner enu en gång somnat och man hoppas på ny chans imorgon ...

  • Svar på tråden Har ni nånsin
  • Anonym (O)

    Det har jag. Säkert många som har. Men kanske inte så länge som du. År ut och år in har jag på sätt och vis väntat, men jag har inte varit helt utan sex de där åren. Handen har kommit nån gång ibland, sen får man vänta någon månad eller två på nästa. Har du haft flera år utan minsta sex eller beröring alls?

  • Rob77
    Anonym (O) skrev 2019-11-13 08:55:19 följande:

    Det har jag. Säkert många som har. Men kanske inte så länge som du. År ut och år in har jag på sätt och vis väntat, men jag har inte varit helt utan sex de där åren. Handen har kommit nån gång ibland, sen får man vänta någon månad eller två på nästa. Har du haft flera år utan minsta sex eller beröring alls?


    Har ärligt snittat 5 gånger per år, men då har det vart jag som gjort hela jobbet utan minsta ansträngning från hennes sida, försökt visa att jag vill och behöver beröring men hon har gjort allt hon kan för låta bli att röra mig..

    Aldrig haft det såhär sexlöst innan, alltid egentligen haft ganska fantasifulla sexuella relationer men är fast i detta nu.. med 2 små.. som kom fram genom dom enstaka gångerns. Aktiva spermier må jag säga
  • t1000
    Rob77 skrev 2019-11-13 17:31:01 följande:

    Har ärligt snittat 5 gånger per år, men då har det vart jag som gjort hela jobbet utan minsta ansträngning från hennes sida, försökt visa att jag vill och behöver beröring men hon har gjort allt hon kan för låta bli att röra mig..

    Aldrig haft det såhär sexlöst innan, alltid egentligen haft ganska fantasifulla sexuella relationer men är fast i detta nu.. med 2 små.. som kom fram genom dom enstaka gångerns. Aktiva spermier må jag säga


    Som man bäddar får man ligga...

    Såna saker kan ju vara bra om tar reda på innan man skaffar barn och hela kittet. Genom att ex skydda sig.
  • Anonym (SaknarNärhet)

    Varje jävla kväll. Men hon har ingen lust efter vårt andra barn. Men tillfredsställa sig själv, oftast i duschen. Det går bra. Men jag duger inte.

    Finns inget sätt man kan känna sig mindre älskad på när ens partner inte ens vill älska med en.

    Jag har gett upp. Håller skenet uppe men mår så jävla dåligt psykiskt. Rädd vart jag är om sex månader om inte detta ändras drastiskt.

  • Rob77
    Anonym (SaknarNärhet) skrev 2019-11-13 20:56:11 följande:

    Varje jävla kväll. Men hon har ingen lust efter vårt andra barn. Men tillfredsställa sig själv, oftast i duschen. Det går bra. Men jag duger inte.

    Finns inget sätt man kan känna sig mindre älskad på när ens partner inte ens vill älska med en.

    Jag har gett upp. Håller skenet uppe men mår så jävla dåligt psykiskt. Rädd vart jag är om sex månader om inte detta ändras drastiskt.


    "Skönt" att jag inte är ensam.. har kommit på mig själv att gå runt tom hela dagarna... Allt flyter på såklart med det sociala och jobb men så fort man är ensam så är det nån tomhet som dyker upp i en.. att behovet av fysisk närhet kan bli så hårt?
  • Giftskåneman
    Anonym (SaknarNärhet) skrev 2019-11-13 20:56:11 följande:

    Varje jävla kväll. Men hon har ingen lust efter vårt andra barn. Men tillfredsställa sig själv, oftast i duschen. Det går bra. Men jag duger inte.

    Finns inget sätt man kan känna sig mindre älskad på när ens partner inte ens vill älska med en.

    Jag har gett upp. Håller skenet uppe men mår så jävla dåligt psykiskt. Rädd vart jag är om sex månader om inte detta ändras drastiskt.


    Sånt är förödande
  • Anonym (SaknarNärhet)
    Rob77 skrev 2019-11-13 22:25:42 följande:

    "Skönt" att jag inte är ensam.. har kommit på mig själv att gå runt tom hela dagarna... Allt flyter på såklart med det sociala och jobb men så fort man är ensam så är det nån tomhet som dyker upp i en.. att behovet av fysisk närhet kan bli så hårt?


    Säger samma sak, skönt att höra att man inte är ensam (inget illa menat).

    Hur får du allt att gå runt? Alltså hur klarar du det. Jag är rädd att ilskan som byggs upp över att jag är ensam att bry mig om förhållandet kommer leda till att jag tappat känslor och att jag vill bort. Men jag vill inte att mina barn ska ha skilda föräldrar. Just nu är onani enda som typ funkar, minst en gång om dagen. Det är tråkigt men enda sättet att koppla ifrån en stund. (Moraltanter får väl panik nu men det är naturligt om än kanske inte hur ofta som helst. Osäker hur ofta andra gör det. )

    Vill typ komma på henne med att vara otrogen eller nått vara för att det skulle snabba på allt. :( hemsk tanke bara det.
  • Anonym (Kan)

    Kan kvinnor börja smeka sin partners kropp har det hänt?

  • Anonym (Erik)

    Du är inte ensam. Har det precis likadant. Jag gjorde ett sista desperat försök för några månader sen. Ordnade med barnvakt åt våra 2 barn och beställde en utlandsresa för bara oss två med förhoppning om att det kanske kunde släppa då. Men icke. Inte ens petad på då heller. Så nu har jag gett upp.

Svar på tråden Har ni nånsin