• Anonym (Kaffedraken)

    Hur tyder ni det här testet?

    Testet är inte nytt. Testet man ser ett svagt streck på är från 5 dagar det andra testet som man knappt ser nåt alls är en vecka innan . Den dagen ja tog de andra testet så var ja bara inställd på ett tydligt streck, men såg idag att det faktiskt syns ett väldigt svagt streck. Lika brett som det synliga och tittar man noga så ser man att den faktiskt är lite rosa aktig. Inbillar jag mig eller kan de vara ett tecken? Jag har inte testat mig sen dess. Har även enligt flo appen gått 4 dagar över min beräknade mens som skulle komma den 12, har inga mens känningar som jag alltid haft. Svullen kropp, oerhört trött, dålig hy. Nu har ja inget förutom tillfällig molvärk då och då, lite svullen nere vid magen.

  • Svar på tråden Hur tyder ni det här testet?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2019-11-16 21:05:58 följande:

    Ta ett nytt imorgon med morgonurin? :)


    Får göra det. Men ser du att du kan se ett streck? Varför skulle det synas mer på ena än det andra? Finns det streck i testet man kan se om man tittar noga?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Barnlängtaaaaaaan) skrev 2019-11-16 21:09:19 följande:

    Får göra det. Men ser du att du kan se ett streck? Varför skulle det synas mer på ena än det andra? Finns det streck i testet man kan se om man tittar noga?


    Ja, på det översta, men är det mer än 10 min gammalt när bilden är tagen? Ligger dom länge blir det till slut ett svagt streck. Håller tummarna för dig! Återkoppla imorgon :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2019-11-16 21:26:29 följande:

    Ja, på det översta, men är det mer än 10 min gammalt när bilden är tagen? Ligger dom länge blir det till slut ett svagt streck. Håller tummarna för dig! Återkoppla imorgon :)


    Icke. Har nog tagit 100-150 test under de senaste åren och ingen gång har det blivit streck efter tiden gått ut - förutom när jag var gravid. Så att det skulle vara någon sorts sanning att test i regel blir positiva efter tidsramen stämmer inte.

    TS, jag hade tolkat det som att du bör ta ett till test snarast.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (E) skrev 2019-11-16 21:32:51 följande:

    Icke. Har nog tagit 100-150 test under de senaste åren och ingen gång har det blivit streck efter tiden gått ut - förutom när jag var gravid. Så att det skulle vara någon sorts sanning att test i regel blir positiva efter tidsramen stämmer inte.

    TS, jag hade tolkat det som att du bör ta ett till test snarast.


    Jag tittade inte efter klokt när ja precis tagit testet. Menar att de kanske är så att jag såg de ikväll för att jag tittade väldigt noga. Men ska definitivt ta ett nytt ????
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Barnlängtaaaaaaan) skrev 2019-11-16 21:37:26 följande:

    Jag tittade inte efter klokt när ja precis tagit testet. Menar att de kanske är så att jag såg de ikväll för att jag tittade väldigt noga. Men ska definitivt ta ett nytt ????


    Nej, det syns tydligt. Det behöver man inte kolla noga för.
Svar på tråden Hur tyder ni det här testet?