• Anonym (Jul är kul)

    Ensamstående män, julpyntat ni era hem?

    Julpyntat ni? Tänder ljus och dricker glögg?

    Tar ni fram julsaker för er egen skull?

    Får en känsla av att fler kvinnor julboar och deras män uppskattar myset men skulle aldrig göra detta om de var själva (vilket många kvinnor skulle göra)

    Bara nyfiken :)

  • Svar på tråden Ensamstående män, julpyntat ni era hem?
  • Anonym (L)

    Ja det gör jag. Ger lite mysstämning även om man är ensam.

  • Anonym (Pappa)

    Hade jag inte haft barn hade det inte blivit mer än lite utebelysning. Barnen gillar julpynt så några år till får det pyntas .

  • Anonym (Jul är kul)

    [quote=80041467][quote-nick]Anonym (L) skrev 2019-11-17 17:42:30 följande:[/quote-nick]Ja det gör jag. Ger lite mysstämning även om man är ensam.[/quot

    Härligt!

  • Anonym (Jul är kul)
    Anonym (Pappa) skrev 2019-11-17 18:55:14 följande:

    Hade jag inte haft barn hade det inte blivit mer än lite utebelysning. Barnen gillar julpynt så några år till får det pyntas .


    Tycker du själv inte om julen eller att mysa till det när det är så mörkt och kallt? :)
  • Anonym (-)

    Även om jag alltid firar kul själv pyntar jag både till advent och jul. Lite värmer det även om man är ensam.

  • Anonym (ace)
    Anonym (Jul är kul) skrev 2019-11-17 17:38:43 följande:

    Julpyntat ni? Tänder ljus och dricker glögg?

    Tar ni fram julsaker för er egen skull?

    Får en känsla av att fler kvinnor julboar och deras män uppskattar myset men skulle aldrig göra detta om de var själva (vilket många kvinnor skulle göra)

    Bara nyfiken :)


    Jag är singelkvinna, och jag pyntar aldrig. Eller jo, jag har haft julgranskulor hängande i kökslampan sedan 2011, om det räknas, men de är ju där året runt....


Svar på tråden Ensamstående män, julpyntat ni era hem?