• Anonym (Hur?)

    Skriva med någon annan?

    Om ni såg er partner skriva med någon annan av motsatta könet som ni aldrig sett den skriva med förut hade ni sagt något då?

  • Svar på tråden Skriva med någon annan?
  • Anonym (H)

    Visst, är det någon som han aldrig någonsin nämnt förut, ingen kollega och ingen vän, så ja, då hade jag reagerat.

  • Anonym (Rebecca)

    Jag skulle nog bara ha frågat vem det var då jag ofta är nyfiken på vad som händer i hans liv. Skulle inte anta direkt att det är nån älskarinna, speciellt om han skrev med personen när jag var där.

  • AndreaBD

    Det kan vara harmlöst - en kollega eller nån man diskuterar med över något. Det beror väl på.

  • Anonym (Wivi)

    Beror helt på situationen i övrigt..

    Generellt så bryr jag mig inte om det! Men om han skulle försöka smyga med det så skulle jag bli fundersam och fråga vem det är. Skulle han samtidigt bete sig konstigt eller annorlunda så skulle jag kanske också lägga ihop saker.

  • Anonym (S)

    Jag vet inte riktigt hur jag skulle se det, jag tittar ju inte så nära när han skriver och jag tittar ju aldrig i hanns telefon när han inte använder den, totalt ointresserad av den. Dessutom har vi kod båda två.

    Jag litar 100% på min man. Och han litar lika mycket på mig.

  • Anonym (Gamer-girl)

    Ojdå!

    Jag skriver till många av motsatt kön via xbox. De flesta bor i andra länder så min sambo är nog inte så brydd om det. Han kan logga in på min profil o läsa allt om han är nyfiken. Har några svenskar som jag chattar med men han har aldrig frågat om det.

    Han och jag träffades t.o.m. så, via Xbox! :)

  • Anonym (Gamer-girl)

    Men frågan är inte vad vi gör eller tycker. Antingen har man tillit eller så har man inte. Ibland har det med kontroll att göra, ibland sjuklig svartsjuka, ibland en magkänsla som säger att nått inte stämmer.

    Varför undrar du Ts? Det är det intressanta!

  • Anonym (A)
    Anonym (Gamer-girl) skrev 2019-11-19 16:13:28 följande:
    Men frågan är inte vad vi gör eller tycker. Antingen har man tillit eller så har man inte. Ibland har det med kontroll att göra, ibland sjuklig svartsjuka, ibland en magkänsla som säger att nått inte stämmer.
    Varför undrar du Ts? Det är det intressanta!
    Håller med
  • Anonym (Nja)

    Som någon annan skrev så beror det på vad de skriver om. Jag skulle inte se det som konstigt i sig om han skrev med någon han aldrig skrivit med förut, det kan mycket väl bara handla om gemensamma fritidsintressen eller liknande.

  • Anonym (Blåmesen)

    Har fått så många förslag att chatta med upptagna män att min huvudregel är att det inte är ok.

Svar på tråden Skriva med någon annan?