• MLO11

    Är så kåt på min frus syster!! :/

    Är det någon annan som har ett sådant dilemma? Jag tror fan hon är sugen på mig också. :/ ... jobbigt.. Är sjukt kåt av mig vanligtvis också. 

  • Svar på tråden Är så kåt på min frus syster!! :/
  • Anonym (Ässhole)

    NEJ babian, ingen av oss som gift sig och går och runkar till inlaws! Shitbrains!

  • Anonym (Bocken)

    Okej, men varför bangar du inte på henne bara? 
    Bara sex vaffan? 

  • Anonym (Gh)

    Du får väl vara hur kåt du vill, men inte fan funderar du väl seriöst på att dra över din frus syrra?!

  • Anonym (Anna)

    Min svåger var grymt kåt på mig. Snackade med syrran om det och vi kom överens om att reta honom ordentligt. Hon slutade med sex ett tag och höll sig undan, jag retade, flörtade och råkade visa både bröst och muff av "misstag". Stackars kille blev helt galen....

  • Anonym (hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2019-11-22 11:33:58 följande:

    Min svåger var grymt kåt på mig. Snackade med syrran om det och vi kom överens om att reta honom ordentligt. Hon slutade med sex ett tag och höll sig undan, jag retade, flörtade och råkade visa både bröst och muff av "misstag". Stackars kille blev helt galen....


    Låter som ett dåligt intro på en porrfilm
  • Anonym (Right)
    Anonym (Anna) skrev 2019-11-22 11:33:58 följande:

    Min svåger var grymt kåt på mig. Snackade med syrran om det och vi kom överens om att reta honom ordentligt. Hon slutade med sex ett tag och höll sig undan, jag retade, flörtade och råkade visa både bröst och muff av "misstag". Stackars kille blev helt galen....


    Låter ju väldigt trovärdigt. ????????
  • Anonym (Äckligt)

    Tänk om din fru är kåt på din brorsa ? Vad hade du tänk då? Hel okej kanske ?

    Jag tror inte att syrran är kåt på dig, männen är ofta väldigt svåra på att läsa av signaler från kvinnor och kan snabbt uppleva att det finns intresse, trots att det kanske inte är så.

    Stoppa in fillifjongen och titta på din vackra fru istället!

Svar på tråden Är så kåt på min frus syster!! :/