• Anonym (Pelle)

    Min fru får inte orgasm när vi har sex

    Hej,

    Lite bakgrund: 
    Gifta sen 8 år, två barn 6 och 3 år. 
    Vår relation har gått väldigt mycket upp och ner senaste åren, nu är det dock i en fas när det är rätt OK. 
    Vi har inte sex så ofta, när vi väl har det kan min fru inte få orgasm. Det har hänt en gång det här året. 
    Det som oftast händer är att hon är upphetsad, vi har sex, jag kommer oftast först, när jag försöker göra det skönt för henne kan det gå bra en liten stund, sen tappar hon känslan och blir irriterad istället. Om jag till exempel använder fingrarna blir hon frustrerad över att jag är på fel ställe, för fort, för långsamt, för hårt, för löst, inte tillräckligt inkännande osv. Kort sagt omöjligt att göra rätt. Min känsla är att hon spänner sig och kommer ur stämning. Om jag, enligt mig då, gör på samma sätt vid olika tillfällen kan hon tycka det är super ena gången och inte känna nånting nästa gång. 

    Det här känns väldigt tråkigt eftersom det leder till att sex blir nåt vi mest har för min skull, för min fru är det förknippat med frustration. Jag undrar även om det beror på hennes känslor för mig, att hon inte blir upphetsad längre eftersom vi varit tillsammans så länge snarare än att det är ett rent "tekniskt" problem...
    Med tidigare partners har det inte varit några problem att få de att komma, antingen genom att använda munnen/tungan eller fingrarna. Då har iofs sexlivet generellt fungerat bättre också. 

    Har ni några tips? Kan vara allt från sätt att få henne att slappna av till tillbehör/leksaker man kan använda.

    Att blanda in andra personer är dock inte aktuellt, jag vet att det förslaget allt som oftast kommer upp i alla möjliga och omöjliga sammanhang här... 

  • Svar på tråden Min fru får inte orgasm när vi har sex
  • Anonym (M)

    Hur är det om ni åker bort bara ni två? Åk iväg en helg på något trevligt avslappnande spa tex yasuragi där man inte ens har kläder på sig på en hel helg ;) Drick lite vin och ha massa sex. Det är lätt att känna sig stressad med dålig sexlust hemma, lättare att slappna av borta när man är barnfri. Då väcks kanske lusten oxå och hon vill ha mer sex hemmavid.

  • Anonym (Bra vibrationer)

    Om ni inte har det, köp ett vibrerande ägg, inte glatt ovh plastigt utan mer gummiaktigt. Hon kan hålla det mot klittan medan ni älskar. Jag har väldigt svårt att komma, men om jag kommer så är det så här ????

  • enable007
    Anonym (Bra vibrationer) skrev 2019-11-22 22:18:12 följande:

    Om ni inte har det, köp ett vibrerande ägg, inte glatt ovh plastigt utan mer gummiaktigt. Hon kan hålla det mot klittan medan ni älskar. Jag har väldigt svårt att komma, men om jag kommer så är det så här ????


    Visa är jätte känsliga i klittan ... typ min fru har svårt att få orgasm bara för att man kan pilla henne i klittan !!! Aldrig oral sex heller...
  • Anonym (Psss)

    Du verkar ha koll på att hon kommer genom klitorisorgasm åtminstone. Det är i alla fall ett plus för så är det ju för många kvinnor o alla män verkar inte ha koll på det.

    Till problemet.

    Antingen kan det räcka med att du lägger på ett moment till det du redan gör. Jag måste tex få brösten stimulerade samtidigt som klitoris. Omöjligt att komma annars. Andra kanske gillar ett finger i stjärten.

    Funkar inte det så finns fler sätt att få klitorisorgasm än med din tunga eller med dina fingrar. Kan för vissa vara väldigt svårt att komma när någon annan styr för man måste göra med exakt rätt tryck o tempo o det är ju omöjligt nästan för andra att veta.

    Hennes egna fingrar kan vara ett alternativ samtidigt som du smeker henne på andra erogena zooner tex bröst, anus eller vad hon nu kan gilla.

    Du eller hon själv kan hålla om din kuk o låta ollonet gnida mot kvitton. Skönast i duschen med lite olja. Men då måste hon få komma innan dig så du är lite hård.

    Så min favorit. Den måste också ske innan du kommer så du har kvar ståndet. Du ligger o hon sitter på dig och antingen gnider sigen mot din hårda kuk eller det allra bästa, har den i sig samtidigt som att man mer gnider sig. Du har händerna fria till att smeka henne där hon tycker det är skönt.

  • Anonym (F)

    Har du provat tillfredsställa henne först? Iaf jag känner mest press att komma fort om mannen kommer före, liksom att han är "klar" och bara väntar på att få avsluta. Orgasmen ska inte vara målet (för mig) utan "resan är målet", så att säga. I "bästa" fall tvingar jag fram något orgasmliknande då jag känner sån press. Då kan det lika gärna va, helt enkelt.

  • Anonym (Undrar)

    Hur har det funkat för henne med tidigare partners?

  • Anonym (Undrar)

    Hur har det funkat för henne med tidigare partners?

  • Jordfelsbrytaren

    Lagt tid på g-punkten?

    Något som alltid fungerat för mig är:

    2 fingrar på G-punkt

    1 finger samtidigt i rumpan väldigt lätt på handen.

    Tungan samtidigt som leker med klitoris.

    Har gett orgasm succe i många år.

    Viktigt vid G-punkts stimulans. Variationen. Lätt på handen ena stunden , mera tryck i nästa, långsamt och fortare om vartannat ja du fattar.

    Lägg mycket tid på kvinnans kropp.

    Kyssar,smek,massage osv.

    Myssex hos oss likt detta kan vara i mellan 1-2 timmar.

    Felet jag fått berättat för mig att många män gör är att man lägger på tok för lite tid på förspel och är för mycket pang på. Verkar ju stämma om man kollar Familjeliv.

  • Anonym (Ellie)

    Många bra tips.

    Jag tänker också att hon ska komma först. Då skapas inte den stressen. Antingen innan sexet ellr att hon är sp nära att komma att hon kan komma undertiden. Massera heennes klitoris under tiden.

    Och köp en vibrator att använda undertiden när ni har sex.

    Också bra tips med bröstvårtorna att stimulera den samtidigt som klitoris.

    Ja och långa förspel där ni smeker varandra länge.

  • Drottningen1970

    Lär vara svårt att njuta och slappna av när hon vet att du redan är färdig och gör detta för hennes skull.

    Koncentrera dig på henne innan du själv kommer.

Svar på tråden Min fru får inte orgasm när vi har sex