• Anonym (hallo handsome)

    Fråga till kvinnor om populära killar?

    de killar ni verkligen tänt på så där akut och blivit hejdundrande förälskade i under ert liv, vad är det för utseende, egenskaper de haft`?

    Vad tror ni gör en riktigt populär kille, så där så han har drösar av kvinnor efter sig?

  • Svar på tråden Fråga till kvinnor om populära killar?
  • Anonym (Anonyma kvinnan)

    Nu är jag lite äldre, och blir attraherad av män i min egen ålder. Det spelar såklart ingen roll om en man är populär bland andra kvinnor, för att han ska vara intressant för mig.

    Dok är de män som attraherar mig, ofta även är attraktiva för andra kvinnor, tyvärr, det hade vart bättre att få ha dem för sig själv.

    Så, vad gör dem intressanta? Mjukhet, ömhet, förmåga att vara nära och intima, sårbara, maskulina (utseendet), snälla, samspelar, känslomässigt tillgängliga, attraherade av mig.

  • Anonym (Li)

    Karisma, humor och lite busighet samt hyfs. Utseendet är sekundärt.

    Har varit upp över öronen kär i en kille med aversge utseende men med en kanon personlighet.

    Var tillsammans även med en riktig 10 taggare som jobbade som modell vid sidan av studierna. Jättefin. As tråkig personlighet. Sämsta sexet. Tände aldrig riktigt på honom.

Svar på tråden Fråga till kvinnor om populära killar?