• Anonym (Kaffedraken)

    Kommer jättemycket...

    Hej!

    (Sex, klitoris, orgasm, vått, tjej)

    Jag och min pojkvän har varit tillsammans i några månader, varken jag eller han har haft ett förhållande innan så vi har fått lära oss om sex tillsammans. Vi har dock haft sex tidigare men aldrig med samma person flera gånger på samma sätt som vi har nu när vi är tillsammans. Han får mig att komma på klitoris som förspel och sedan har vi sex, han kommer, sen är de bra. Jag har köpt en satisfier (en sexleksak som ?suger? på klitoris) och jag har testat den många gånger, då kommer jag extremt mycket, som om att jag kissar på mig. Även fast jag har vikt en handduk 4 gånger och har under så läcker det alltid igenom till lakanet. Jag tycker detta är så pinsamt, jag vill ju inte blöta ner hela honom när jag kommer. Vi har pratat om detta och han vill självklart att jag ska komma och han vill testa olika ställningar och leksaker osv. Men är det normalt att komma såpass mycket? Och va är de för ?slags? orgasm? Hjälp snälla

  • Svar på tråden Kommer jättemycket...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är det tal om såna stora mängder är majoriteten av vätskan piss.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (B) skrev 2019-11-24 09:00:09 följande:

    Är det tal om såna stora mängder är majoriteten av vätskan piss.


    Eeee vaa.. Kan du va snäll och ta fram källa på det!

    TS det är helt normalt.. Du behöver verkligen inte vara orolig. Och jag tror nog att din kille tycker det är sexigt!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Snackar du om!) skrev 2019-11-24 09:07:43 följande:
    Eeee vaa.. Kan du va snäll och ta fram källa på det!

    TS det är helt normalt.. Du behöver verkligen inte vara orolig. Och jag tror nog att din kille tycker det är sexigt!
    Vad skulle det annars vara menar du nu? Något slags kärlekssekret?
    Är det såna mängder som hon beskriver är det piss och fruktansvärt äckligt.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag skulle kunna ta fram källa men jag orkar helt enkelt inte. Du får googla fram det själv. Trodde att folk visste vid det här laget att om det rör sej om dessa mängder vätska så är största delen piss.


    Anonym (Snackar du om!) skrev 2019-11-24 09:07:43 följande:

    Eeee vaa.. Kan du va snäll och ta fram källa på det!

    TS det är helt normalt.. Du behöver verkligen inte vara orolig. Och jag tror nog att din kille tycker det är sexigt!


  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (i) skrev 2019-11-24 11:24:28 följande:

    Vad skulle det annars vara menar du nu? Något slags kärlekssekret?

    Är det såna mängder som hon beskriver är det piss och fruktansvärt äckligt.


    Oookej.. Du.. Läs lite om det där.. Nej det är inte kiss!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (B) skrev 2019-11-24 09:00:09 följande:

    Är det tal om såna stora mängder är majoriteten av vätskan piss.


    Håller med här.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Grattis till dina fontänorgasmer, det är ashett ju.

    Vissa hävdar att vätskan består av kiss, andra hävdar att den består av något annat. Vätskan kommer från urinblåsan, som är den enda körteln i det området som klarar av att hålla såpass mycket volym. Men exakt vad vätskan består av är väl inte så lönt att fundera över, vissa kvinnor blir blöta när de kommer, andra inte. Du blir det (nämnde jag att det är ashett?), så var stolt över det!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Men herregud.. Det är sen länge bevisat att det handlar om piss med dessa mängder. I början ville vi också få det till att det var nån form av ?utlösning? som pumpades ut. Var dock inte lika uppspelta när hela vardagsrummet luktade piss till slut. Soffan luktar fortfarande fast vi tvättat överdragen flertalet gånger.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad är detta?
    Du har ju fått en gåva av naturen, du får kraftigare och saftigare orgasmer än vad de flesta kvinnor får och istället för att njuta av den och uppskatta den så är du orolig och ängslig.

    Det våta kallas fontänorgasm och något inte alla kvinnor är förunnade, min sambo är en av dem, och de flesta killar tycker det är superhäftigt. Istället för att oroa dig instruera din kille i hur han ska göra för att få dig att komma som mojängen gör så ska du se att han blir alldeles till sig av både stolthet och glädje.

    PS! Det mesta av orgasmen sitter i huvudet, att spänna sig och oroa sig är kontraproduktivt, när ni båda lärt er slappna av med varandra och våga experimentera lär det bli ännu bättre.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ashett!) skrev 2019-11-25 15:53:52 följande:

    Grattis till dina fontänorgasmer, det är ashett ju.

    Vissa hävdar att vätskan består av kiss, andra hävdar att den består av något annat. Vätskan kommer från urinblåsan, som är den enda körteln i det området som klarar av att hålla såpass mycket volym. Men exakt vad vätskan består av är väl inte så lönt att fundera över, vissa kvinnor blir blöta när de kommer, andra inte. Du blir det (nämnde jag att det är ashett?), så var stolt över det!


    Nå, oberoende vad detta omtalade är i en squirt så är det alltid hett å omtyckt av mig då e kvinna kan komma på detta vis????
Svar på tråden Kommer jättemycket...