• Anna80

    25 dagar sen mens och negativt gravtest

    Hej! Jag och min kille planerar barn. Jag har regelbunden mens 28-32 dagar. Men nu är min mens sen med 25 dagar.. jag har tagit gravtest men det visar negativt. Jag känner att det inte är som det brukar i kroppen.. mina bröst har blivit fylligare men gör ej ont., trycker/ ilande känsla ner mot underlivet, sammandragningar efter sex, blödigt näsblod och det känns inte som mensen är på väg. Har ringt runt men får ingen tid för undersökning eftersom det tydligen måste gå 6 mån utan mens.. blir så frustrerad och undrar om nån verkligen plussat efter så lång tid?

  • Svar på tråden 25 dagar sen mens och negativt gravtest
  • Lilant

    Ring våc du kan ha bakteriell vaginos :) då får man tid direkt gyn kommer inte hjälpa då de är våc uppgift

  • Jag är bara jag

    Det är extremt, extremt ovanligt att inte plussa om man verkligen passerat BIM med 25 dagar. Mest troligt är du inte gravid eller också hade du mycket senare äl än vanligt. Vill du få klart besked kan du själv skicka in blodprov via Werlabs. Annars är det som sagt 6 månader utan mens som gäller.

  • Vevoz

    Tror tyvärr inte du är gravid om du efter nästan en månad med missat mens inte får ett plus. Gå till doktorn, låter som något annat är fel.

  • Danzeline

    Precis samma för mig! 25 dagar sen mens nu, vissa symptom. Negativt graviditetstest (togs när det var 21 dagar sen mens). Fått tid hos gyn på torsdag för tidigt ultraljud. Alltid regelbunden mens annars 28-30 dagars cykel.

    Hur gick det för dig?

Svar på tråden 25 dagar sen mens och negativt gravtest