• Anonym (Nyfiken som fan)

    Tjejer, känns det som att det är tomt mellan benen på er?

    Som kille känns det ju som att det är någonting som vilar mellan benen hela tiden.

  • Svar på tråden Tjejer, känns det som att det är tomt mellan benen på er?
  • Anonym (Nyfiken som fan)
    Anonym (hm) skrev 2019-11-25 09:30:19 följande:

    Alltså, som kvinna är man ju van vid sitt kön precis som en man är van vid sitt. Därmed tänker man ju inte på det. Skulle jag plötsligt förvandlas till man så skulle jag givetvis tycka det kändes konstigt.


    Har du någon gång varit nyfiken på hur det skulle kännas att ha en penis?
  • Anonym (Nyfiken som fan)
    Anonym (Nyfiken strut) skrev 2019-11-25 09:56:58 följande:

    Känns det någonsin som om det är tomt eller ett hål därinne, i slidan alltså? Särskilt kvinnor som gillar stora kukar, kan ni känna er tomma inuti ibland? Svårt för en kille att föreställa sig!


    Klart de känner så vid upphetsning, precis som män känner att det vore gott om kuken omgärdades av något varmt och gärna blött.
  • Anonym (Nyfiken som fan)
    Anonym (*) skrev 2019-11-25 10:06:46 följande:

    [quote=80058349][quote-nick]Anonym (Nyfiken strut) skrev 2019tänKänns det någonsin som om det är tomt eller ett hål därinne, i slidan alltså? Särskilt kvinnor som gillar stora kukar, kan ni känna er tomma inuti ibland? Svårt för en kille att föreställa sig!


    Slidan är inte som ett rör med fasta väggar. Den är mjuk och tänjs ut när man stoppar något i den.[/quote]

    Rör sig slidväggarna mot varandra när man går?
  • Anonym (Nyfiken som fan)
    Anonym (Vera) skrev 2019-11-25 10:25:25 följande:

    Alltså killen som skrivit det här är knappast tillräckligt gammal för att det ska vara passande att svara.


    Vad har det med ålder att göra? Att tappa intresse för den mänskliga biologin är att vara infertil, om vi ska spetsa till det lite. Är bergis en bra bit över halva din ålder.
  • Anonym (Nyfiken som fan)
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2019-11-25 16:22:43 följande:

    Varför skulle man sakna något man aldrig haft eller önskat sig?

    Hur tomt tycker du det känns att inte ha bröst? Eller blygdläppar? ( eller hjärna - om man skulle vilja vara sån..)


    Det var inte den mentala upplevelsen av det jag efterfrågade.
  • Anonym (D)
    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 16:22:48 följande:
    Men hur känns den för dig? T ex när du är ute och går på sta'n.
    Alltså, är ju van att ha en fitta så jag tänker inte på det.
  • Anonym (-_-)
    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 16:15:05 följande:
    Mycket mer, för erat kön borde ju inte kännas eftersom det inte existerar (utvärtes).
    Ööhhhhh??!! Du får nog gå tillbaks till skolbänken för att lära dig mer om den kvinnliga anatomin. Läs på om könsdelar (utvärtes), en av dom börjar på k..
  • Anonym (Vera)
    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 16:30:07 följande:

    Vad har det med ålder att göra? Att tappa intresse för den mänskliga biologin är att vara infertil, om vi ska spetsa till det lite. Är bergis en bra bit över halva din ålder.


    En bra bit över halva min ålder....... Åh herregud........ Det hoppas jag verkligen!!!! Men du kanske ska fortsätta ställa dina frågor efter att du sett en fitta irl.
  • birken01
    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 07:10:44 följande:

    Som kille känns det ju som att det är någonting som vilar mellan benen hela tiden.


    Du har inte huvudvärk så ofta, va?
  • Anonym (Mrs Freud)

    Nej, kvinnor lider inte av penisavund. Däremot verkar det jobbigt att ha en slapp liten arm och två små tuttar i en påse mellan benen.

Svar på tråden Tjejer, känns det som att det är tomt mellan benen på er?