• Anonym (Klantskalle)

    Hade oskyddat sex, som en jävla idiot

    Hjälp jag har klantat mig! Känner mig så dum, fattar inte hur jag kunde gå med på att ha sex utan kondom. Är livrädd att jag blivit gravid nu. Skulle börja med p-piller nästa mens men vad hjälper det nu... Vi hade sex i går men han kom inte, vet ju att det inte är någon garanti. Jag är relativt säker på att jag hade ägglossning för 3-4 dagar sen, så hjälper ju inte ens med akut-piller. Ska jgg gå och sätta in kopparspiral.

    Herregud så jävla besviken på mig själv, fattar inte hur jag kunde göra så här, vi drack för mycket vin...

  • Svar på tråden Hade oskyddat sex, som en jävla idiot
  • Anonym (Emma)

    Alltså risken är extremt liten att du blivit gravid om han inte fick utlösning i dig. Den metoden har jag och mina ex killar använt oss av regelbundet i flera år och det har aldrig resulterat i en graviditet. Med min senaste kör vi på utan avbrott och NU har jag blivit gravid efter 3 månader.

  • Anonym (J)

    Jag skulle vara mer rädd för könssjukdommar jag... det finns dagen efter piller!

  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2019-11-25 12:48:44 följande:

    Jag skulle vara mer rädd för könssjukdommar jag... det finns dagen efter piller!


    Såg nu att du hade ÄL för några dagar sen. Då är det nog ingen fara. Hade du haft sex innan eller samma dag som äl hade det funnits en risk.
Svar på tråden Hade oskyddat sex, som en jävla idiot