• Anonym (blacktop)

    Kvinnor, antal sexpartners

    Hur många tycker du han ska ha legat med?
    Din ålder, och hur många har du själv legat med?

  • Svar på tråden Kvinnor, antal sexpartners
  • MammAmma

    Bryr mig inte om antal direkt, men kommer man upp i tresiffrigt kan jag väl tycka att det låter rätt urskillningslöst, som att man legat med varenda en som varit villig oavsett om man själv varit attraherad eller inte. Det låter inte så jättelockande enligt mig.

    Men samtidigt så kan jag väl tycka att det beror på om det mesta av det urskillningslösa liggandet skedde i "ungdomen" och personen blivit mer selektiv med åldern. Så tresiffrigt antal behöver inte döma ut en man för mig nödvändigtvis. Enklast är ju om man helt enkelt skiter i att diskutera tidigare antal och ligg, som normala människor.

    Själv är jag 36 år och legat med 29 st.

  • Anonym (40)

    Är 40, legat med 8 st.

    Vill helst att han varit med så få som möjligt.

  • Anonym (Ann)

    Jag har haft 8 sexpartners.

    Han ska ha haft minst en men färre än 15.

  • Anonym (Anonym)

    Pga dåliga erfarenheter föredrar jag en man med färre sexpartners. Jag är 39 och har haft 34 st.

  • Fjäril kär

    Om han har haft väldigt många sexpartners men i princip inga längre förhållanden mer än några månader/nåt år här och där så ringer mina varningsklockor. Och allra helst om han är 55-65

    Jag är 42 och haft ca 40 sexpartners.

  • Anonym (Lina)

    Han ska helst ha haft färre en 50 och han får inte vara oskuld.

  • CitronTulo
    Anonym (Lina) skrev 2019-11-26 09:10:44 följande:

    Han ska helst ha haft färre en 50 och han får inte vara oskuld.


    Är 45, har haft ca 30 sexpartners.

    Frågar inte hur många han legat med innan, tycker inte att det är viktigt!
    Mer oroande om han aldrig haft ett seriöst förhållande, eller om han har barn med fler än 2 kvinnor!
  • Fjäril Vingad

    Han kan ha legat med precis så många han har legat med. Jag frågar inte, för jag bryr mig inte.

    Jag har legat med precis så många jag velat ligga med.

  • Anonym (Lina)
    CitronTulo skrev 2019-11-26 10:08:15 följande:

    Är 45, har haft ca 30 sexpartners.

    Frågar inte hur många han legat med innan, tycker inte att det är viktigt!

    Mer oroande om han aldrig haft ett seriöst förhållande, eller om han har barn med fler än 2 kvinnor!


    Är han oskuld har han garanterat inte haft ett seriöst förhållande, eller hur?
  • CitronTulo
    Anonym (Lina) skrev 2019-11-26 13:27:51 följande:
    Är han oskuld har han garanterat inte haft ett seriöst förhållande, eller hur?
    Var inte meningen att citera dig i mitt förra inlägg! Så mitt svar var inte riktat till dig, sorry!
  • Anonym (Lina)
    CitronTulo skrev 2019-11-26 13:44:21 följande:

    Var inte meningen att citera dig i mitt förra inlägg! Så mitt svar var inte riktat till dig, sorry!


    Då är jag med!
  • CitronTulo
    Marshmallowgirl skrev 2019-11-26 16:35:48 följande:

    Bryr mig inte om antalet han legat med.

    Tappat räkningen på de jag legat med. Det är ju inte så att jag för bok över dem :D


    För inte heller bok, men försökte faktiskt räkna efter ordentligt för något år sedan hur många jag varit med.. Började göra en lista för att inte glömma någon liksom.. de första 5 gick bra, sedan blev det en enda röra, haha! Har noll koll på i vilken ordning och missade förmodligen några stycken! Landade i alla fall på att det bör vara ca 30!
  • Anonym (Titti)

    Försökte räkna efter bara för att, det har jag aldrig gjort. TROR det är 21 killar och jag är 46 år. 

    Nu har jag legat med min karl (nr 21 om det nu stämmer Flört) i 1,5 år och hoppas jag gör det resten av livet - han är fantastisk i sängen! 

    Bryr mig inte nämnvärt om hur många han legat med före mig, men är inte heller intresserad av att prata om det med honom. Vill koncentrera mig på oss.

Svar på tråden Kvinnor, antal sexpartners