• Anonym (Skydd­)
    Tue 26 Nov 2019 11:07
    29 visningar
    4 svar
    4
    29

    Undra om hon har spiral

    Vi har försökt få barn ett tag men aldrig blivit något. Jag är väl den mest drivande i det medan hon blir det så blir det typ. Ibland säger hon dock att vi ska försöka skaffa för hon vill ha. För ett tag sedan när vi hade sex kändes det som något i henne. Vet inte om det var inbillning eller om det var något. Förhoppningsvis var det bara jag som inbillade mig det. Hon har haft spiral förut men att hon tagit ut den.

    Eller så kanske vi inte bara kan få barn.

  • Svar på tråden Undra om hon har spiral
  • Anonym (Rebec­ca)
    Tue 26 Nov 2019 11:53
    #1

    Hur länge har ni försökt? Det är ju vanligt att det kan ta upp till ett år innan det tar sig. Har ni försökt längre än så kan du ju föreslå att ni går och kollar upp er fertilitet.

  • Anonym (E)
    Tue 26 Nov 2019 11:59
    #2

    Försöker ni vid ägglossning?


     


    Låter inte som att hon är så sugen på barn men ni måste ju kunna kommunicera.

  • Anonym (Anony­m 666)
    Tue 26 Nov 2019 13:21
    #3
    +1

    Alltså, om du inte ens litar på din tjej så pass att du tror att hon kanske ljuger om att ha tagit ur eller möjligen på nytt satt in spiral så borde ni inte skaffa barn! Finns inte tilliten har man ingenting.

  • Tue 26 Nov 2019 20:53
    #4

    Varför vill du skaffa barn med en kvinna du uppenbarligen inte litar på? Det bäddar ju för problem.

Svar på tråden Undra om hon har spiral