• Anonym (Jillian)

    Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning?

    Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm? Gör ni något speciellt då, drar ut på det eller tvärtom?

  • Svar på tråden Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning?
  • Anonym (Ätaren)

    Dom flesta kvinnorna vill att man fortsätter precis som innan när dom håller på att få orgasm. Jag brukar slicka och kyssa skinkorna för att sedan slicka och suga på allt jag kommer över och fingrar henne samtidigt.

  • Storken
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 19:29:31 följande:

    Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm? Gör ni något speciellt då, drar ut på det eller tvärtom?


    Om man drar ut på det eller inte kan variera från gång till gång. Ibland vill man retas och hålla henne på gränsen tills hon är sprickfärdig. Ibland har man inte det tålamodet utan längtar för mycket efter att se och höra hennes orgasm.

    Ett finger eller två inuti henne, mot gpunkten, samtidigt som man slickar och suger på klitoris brukar vara uppskattat när man ska ta henne över gränsen.
  • Anonym (Jillian)
    Anonym (Ätaren) skrev 2019-11-26 19:32:35 följande:

    Dom flesta kvinnorna vill att man fortsätter precis som innan när dom håller på att få orgasm. Jag brukar slicka och kyssa skinkorna för att sedan slicka och suga på allt jag kommer över och fingrar henne samtidigt.


    Helt rätt! Det låter underbart :)
  • Anonym (inknuff)

    Det vore intressantare att veta vad de gör innan kvinnan närmar sig orgasm. Har hon väl kommit till mållinjen kan det nästan kvitta hur puffen över går till.

    Det finns alltför många kvinnor som aldrig kommer i närheten eller har gjort alls.

  • Anonym (Jillian)
    Storken skrev 2019-11-26 19:48:51 följande:

    Om man drar ut på det eller inte kan variera från gång till gång. Ibland vill man retas och hålla henne på gränsen tills hon är sprickfärdig. Ibland har man inte det tålamodet utan längtar för mycket efter att se och höra hennes orgasm.

    Ett finger eller två inuti henne, mot gpunkten, samtidigt som man slickar och suger på klitoris brukar vara uppskattat när man ska ta henne över gränsen.


    Det låter väldigt skönt :)
  • Anonym (Ätaren)
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 19:49:30 följande:

    Helt rätt! Det låter underbart :)


    Det är underbart :) får inte nog av det.
  • Viccan92

    Fortsätt som du gör. Min sambo har en tendens att precis innan orgasmen bryter ut så byter han och gör något annat vilket gör att orgasmen inte kommer. Blir så grymt frustrerad varje gång. 

  • Marshmallowgirl

    Jag vet vad jag som kvinna gärna gör när jag håller på att komma iallafall. Ett fast grepp om bakhuvudet på mannen och trycker honom hårt mot underlivet! ;)

  • Anonym (Jillian)
    Marshmallowgirl skrev 2019-11-26 20:01:40 följande:

    Jag vet vad jag som kvinna gärna gör när jag håller på att komma iallafall. Ett fast grepp om bakhuvudet på mannen och trycker honom hårt mot underlivet! ;)


    Haha samma här!
Svar på tråden Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning?