• Anonym (Jilli­an)
    Tue 26 Nov 2019 19:30
    1882 visningar
    37 svar
    37
    1882

    Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm?

    Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm? Gör ni något speciellt då, drar ut på det eller tvärtom?

  • Svar på tråden Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm?
  • Anonym (Rassm­us)
    Tue 26 Nov 2019 19:55
    #1

    Min KK kommer ibland av vanligt samlag, men annars brukar jag slicka på klittan samtidigt som jag pullar henne med

    1-2fingrar (trycker lite snett uppåt eftersom jag märkt att hon tycker det är extra skönt då), sen får man växla tempo lite och lyssna på hennes stön tills man hittat helt rätt.

    Speciellt när man kombinerar med att kyssa henne på halsen, undersök hela hennes kropp och snappa upp när hon ryser till på vissa ställen, bearbeta där.

  • Anonym (Jilli­an) Trådstartaren
    Tue 26 Nov 2019 20:08
    #2
    Anonym (Rassmus) skrev 2019-11-26 19:55:51 följande:

    Min KK kommer ibland av vanligt samlag, men annars brukar jag slicka på klittan samtidigt som jag pullar henne med

    1-2fingrar (trycker lite snett uppåt eftersom jag märkt att hon tycker det är extra skönt då), sen får man växla tempo lite och lyssna på hennes stön tills man hittat helt rätt.

    Speciellt när man kombinerar med att kyssa henne på halsen, undersök hela hennes kropp och snappa upp när hon ryser till på vissa ställen, bearbeta där.


    Det låter skönt! Snett uppåt är ju underbart, det är där g punkten sitter :) Lyckliga hon :)
  • Anonym (Kombo­)
    Tue 26 Nov 2019 20:11
    #3
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 20:08:31 följande:
    Det låter skönt! Snett uppåt är ju underbart, det är där g punkten sitter :) Lyckliga hon :)
    Brukar funka felfritt med att slicka sprattelknappen, leta g-punkt varvat
    med att knulla henne.
    Men kommer - det gör hon av slickningen
  • Anonym (Dicks­on)
    Tue 26 Nov 2019 20:27
    #4
    +1
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 19:30:44 följande:

    Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm? Gör ni något speciellt då, drar ut på det eller tvärtom?


    Min kk brukar vilja komma hårt och ofta så när jag slickar henne och masserar g-punkten så brukar hon komma snabbt i en lätt fontänorgasm. Hon blir helt galen när fingrarna ersätts av min hela hand och det brukar inte behövas många stötar med handen för att hon ska fullkomligt explodera i en våldsam orgasm, och när jag sen drar ur, händer det att hon sprutar sjukt mycket och länge. Efter en sån behandling kommer kommer hon väldigt lätt och gång på gång, både vid vaginal och anal penetrering. Såna kvällar och nätter brukar uppskattas
  • Anonym (Rassm­us)
    Tue 26 Nov 2019 20:43
    #5

    Klitoristimulator ( Satisfyer )  är inte att underskatta

    Hon blir skogstokig när jag använder

  • Anonym (Slick­!)
    Tue 26 Nov 2019 20:56
    #6

    Jag brukar suga på klitoris växla mellan att slicka intensivt med tungspetsen, två fingrar snett upp i fittan. Samt en lätt tryckande hand över nedre delen av magen. Wow vilka orgasmer min tjej får!! 

  • Anonym (Jilli­an) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 08:05
    #7
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-26 20:27:11 följande:

    Min kk brukar vilja komma hårt och ofta så när jag slickar henne och masserar g-punkten så brukar hon komma snabbt i en lätt fontänorgasm. Hon blir helt galen när fingrarna ersätts av min hela hand och det brukar inte behövas många stötar med handen för att hon ska fullkomligt explodera i en våldsam orgasm, och när jag sen drar ur, händer det att hon sprutar sjukt mycket och länge. Efter en sån behandling kommer kommer hon väldigt lätt och gång på gång, både vid vaginal och anal penetrering. Såna kvällar och nätter brukar uppskattas


    Wow. Det låter som en dröm
  • Anonym (Jilli­an) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 08:06
    #8
    Anonym (Rassmus) skrev 2019-11-26 20:43:19 följande:

    Klitoristimulator ( Satisfyer )  är inte att underskatta

    Hon blir skogstokig när jag använder


    Låter mycket skönt! Tur din tjej har :)
  • Anonym (Jilli­an) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 08:06
    #9
    Anonym (Slick!) skrev 2019-11-26 20:56:14 följande:

    Jag brukar suga på klitoris växla mellan att slicka intensivt med tungspetsen, två fingrar snett upp i fittan. Samt en lätt tryckande hand över nedre delen av magen. Wow vilka orgasmer min tjej får!! 


    Helt rätt :)
  • Anonym (Jilli­an) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 08:07
    #10
    Anonym (Kombo) skrev 2019-11-26 20:11:50 följande:

    Brukar funka felfritt med att slicka sprattelknappen, leta g-punkt varvat

    med att knulla henne.

    Men kommer - det gör hon av slickningen


    Haha sprattelknappen
Svar på tråden Vad gör ni män för att maxa kvinnans njutning när ni slickar henne och hon närmar sig orgasm?