• Anonym (Kille)

    Pissenödig hela tiden

    Är pissenödig hela tiden, det har kommit de senaste åren. Kollat mig för både diabetes, urinvägsinfektion och könssjukdomar. Men har inget av det. Det förstör mig speciellt vid sex att gå och pissa och direkt känna som jag måste pissa igen.

    Äter levaxin, kan det vara det? Har druckit väldigt mycket öl i ett par år men inte längre. Om jag fått någon skada av det kanske?

    Någon annan som haft såna här problem och hittat en lösning?

  • Svar på tråden Pissenödig hela tiden
  • Anonym (yes)

    Jag får så om jag äter för mycket kolhydrater. Jag har inte diabetes har kollat upp det flera gånger men alla värden och tester är normala. Om jag drar ned på kolhydraterna igen försvinner det.

  • Anonym (Piss)

    Har lite samma problem men jag går på mediciner som gör mig törstig. Var in på en undersökning då jag hade blod i urinen. Läkaren sade att en del anti depp kan ge en slappare blåsa. Är jag förstoppad blir det svårare att kissa.

    Det kan även vara en ful ovana man känner sig kissnödig men det kommer mycket lite eller inget alls.

    Stress gör mig extra kissnödig, finns många olika orsaker. Det bästa är att vänta så länge man kan när man känner att man måste kissa i fall det blivit en ful ovana.

    Lycka till, lider med dig.

    Kram

  • Anonym (Been there)

    Hej.

    Hade samma problem.

    Ingen kunde hjälpa mig.

    Jag förstod själv vad jag behövde göra.

    Jag fick träna hjärnan.

    La mig på kvällen med kisskydd och bara slappna av.

    Kommer det så kommer det, men det gjorde det inte!!

    Det viktigaste är att lära om hjärnan.

    Tog några veckor sen gick det över.

  • Anonym (samma)
    Anonym (yes) skrev 2019-11-26 20:34:00 följande:
    Jag får så om jag äter för mycket kolhydrater. Jag har inte diabetes har kollat upp det flera gånger men alla värden och tester är normala. Om jag drar ned på kolhydraterna igen försvinner det.
    Samma här. Kissar SÅ mycket mindre när jag äter bättre.
Svar på tråden Pissenödig hela tiden