• Anonym (Nyfiken kåt lillflicka)

    När börja ni använda dildo-massagestav ??

    När börja ni använda massagestav eller dildo-rabbit tjejer?
    Köpte ni den första själv eller var det med en pojkvän ?
    Vilken ålder kom ni på att jag måste pulla mig själv ?
    Eller vad använde ni ? Ett ljus eller gurka vad tar man i hemmet när man är liten och kåt ?

  • Svar på tråden När börja ni använda dildo-massagestav ??
  • Viccan92

    Köpte mina första med sambon men knappt använt de två första. Nu sista använder flera gånger i veckan.

    När jag bodde hos mina föräldrar var det en borste alltså handtaget eller fingrarna. Åldern är jag väldigt osäker på. Men 14,15 kanske.

  • Anonym (Kerstin)
    Anonym (Nyfiken kåt lillflicka) skrev 2019-11-26 23:11:37 följande:

    När börja ni använda massagestav eller dildo-rabbit tjejer?
    Köpte ni den första själv eller var det med en pojkvän ?
    Vilken ålder kom ni på att jag måste pulla mig själv ?
    Eller vad använde ni ? Ett ljus eller gurka vad tar man i hemmet när man är liten och kåt ?


    När började du själv runka åt småflickor? Var det när du blev ensam och gammal snuskgubbe? Eller runkar du i smyg på jobbet innan du åker hem till fru och barn?
  • Anonym (Nyfiken kåt lillflicka)
    Anonym (Kerstin) skrev 2019-11-28 10:25:34 följande:
    När började du själv runka åt småflickor? Var det när du blev ensam och gammal snuskgubbe? Eller runkar du i smyg på jobbet innan du åker hem till fru och barn?
    Nu har du bytt ämne , döm inte andra efter dig själv..
  • Anonym (Aldrig)

    Aldrig använt en dildo eller något annat som man sticker upp, aldrig heller stuckit upp fingrar i onani-syfte. 

    Använder inte ens tamponger : P 

    Använder gärna klitorisvibrator dock, började nog med det typ som 25åring kanske. 

  • nisse6611
    Anonym (Kerstin) skrev 2019-11-28 10:25:34 följande:
    När började du själv runka åt småflickor? Var det när du blev ensam och gammal snuskgubbe? Eller runkar du i smyg på jobbet innan du åker hem till fru och barn?
    Dumt svar kan vara någon som ska köpa julklappar då är dildo en bra klapp..

  • Anonym (Kerstin)
    nisse6611 skrev 2019-11-29 00:16:15 följande:
    Dumt svar kan vara någon som ska köpa julklappar då är dildo en bra klapp..
    Absolut, jag började i 14-årsåldern och många börjar nog i tonåren. Ska genast köpa en dildo till min brorsdotter 13 år, kommer att bli en fantastisk julafton.
  • Anonym (E)
    Anonym (Nyfiken kåt lillflicka) skrev 2019-11-26 23:11:37 följande:

    När börja ni använda massagestav eller dildo-rabbit tjejer?

    Köpte ni den första själv eller var det med en pojkvän ?

    Vilken ålder kom ni på att jag måste pulla mig själv ?

    Eller vad använde ni ? Ett ljus eller gurka vad tar man i hemmet när man är liten och kåt ?


    Du borde sluta titta på porr och lära dig lite mer om hur kvinnors anatomi fungerar. De flesta kvinnor får lättare orgasm via klitorisstimulans. Och unga tjejer som utforskar sitt underliv börjar med att smeka klitoris och de yttre delarna av vulvan. Vet du inte var klitoris sitter så kan du säkert hitta onanitips online med bilder. Tex på umo?s hemsida.
Svar på tråden När börja ni använda dildo-massagestav ??