• Anonym (Vanli­g dude)
    Wed 27 Nov 2019 17:26
    779 visningar
    38 svar
    38
    779

    Finns du tjej som tänder mer på..

    Finns du tjej som tänder mer på en normaltjock kuk än en riktigt grov? Man brukar läsa att antingen spelar det ingen roll eller att tekniken är viktigast eller att tjejer tänder mer på stora. Men finns det tjejer som faktiskt tycker att det är snyggare med en kuk inom normalspannet?

  • Svar på tråden Finns du tjej som tänder mer på..
  • Anonym (hårdl­en och ren)
    Wed 27 Nov 2019 17:39
    #1

    Jag gillar inte stora grova kukar då de mest gör ont. Kan vara kul att suga och smeka och de kan se snygga ut ur estetiskt syn. Men även normalstora kukar kan vara snygga och tilltalande och både sexiga och otroligt sköna. Har haft fler partners inom det normala spannet än stora, även om det varit några stycken Har fått problem med alla dem.

  • Anonym (Vanli­g dude) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 17:46
    #2
    Anonym (hårdlen och ren) skrev 2019-11-27 17:39:00 följande:

    Jag gillar inte stora grova kukar då de mest gör ont. Kan vara kul att suga och smeka och de kan se snygga ut ur estetiskt syn. Men även normalstora kukar kan vara snygga och tilltalande och både sexiga och otroligt sköna. Har haft fler partners inom det normala spannet än stora, även om det varit några stycken Har fått problem med alla dem.


    Tack för svar. Men det är ofta det man hör. Jag menar mer om det finns tjejer som tycker det är snyggARE med normaltjock än en porrkuk liksom. Man hör ju killar föredra stora bröst eller små bröst eller stor rump eller liten rumpa. Men jag har nog aldrig hört en tjej säga att du tycker en normalkuk är snyggare än en stor. Och då snackar vi jämförelsen normalstorlek. Inte liten. En man kan gilla små bröst mer men en tjej kan inte ens gilla en vanlig kuk före en stor verkar det som
  • Anonym (kvinn­a)
    Wed 27 Nov 2019 17:49
    #3

    Normaltjock. Både mer estetiskt tilltalande (fast den biten spelar mindre roll för mig) och skönare att ha sex med än en jättepenis.

  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Wed 27 Nov 2019 17:51
    #4

    Jag föredrar normaltjocka eller lite smalare än medel tom. Testat alla tjocklekar.

  • Anonym (Wtf)
    Wed 27 Nov 2019 17:56
    #5

    Då per definition endast ett fåtal män inte har en normaltjock kuk så skulle det innebära att väldigt få tjejer skulle vara nöjda om det förhöll dig så att INGA tjejer gillade normaltjocka kukar.

    Då uppstår frågan: Tror du att det förhåller sig så?

  • Anonym (Vanli­g dude) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 18:00
    #6
    Anonym (Wtf) skrev 2019-11-27 17:56:41 följande:

    Då per definition endast ett fåtal män inte har en normaltjock kuk så skulle det innebära att väldigt få tjejer skulle vara nöjda om det förhöll dig så att INGA tjejer gillade normaltjocka kukar.

    Då uppstår frågan: Tror du att det förhåller sig så?


    Jag tror du förstår vad jag menar faktiskt.
  • Anonym (Vanli­g dude) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 18:01
    #7
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-11-27 17:51:34 följande:

    Jag föredrar normaltjocka eller lite smalare än medel tom. Testat alla tjocklekar.


    Oj! Helt ärligt aldrig hört en tjej säga/tycka så.
  • Anonym (Vanli­g dude) Trådstartaren
    Wed 27 Nov 2019 18:01
    #8
    Anonym (kvinna) skrev 2019-11-27 17:49:27 följande:

    Normaltjock. Både mer estetiskt tilltalande (fast den biten spelar mindre roll för mig) och skönare att ha sex med än en jättepenis.


    Åfasen. Två stycken som tycker detta. 200% mer än jag kände till :)
  • Anonym (Wtf)
    Wed 27 Nov 2019 18:02
    #9
    Anonym (Vanlig dude) skrev 2019-11-27 18:00:17 följande:

    Jag tror du förstår vad jag menar faktiskt.


    Nej det gör jag inte. Jag blir alltid lika förvånad när ogenomtänkta trådar startas.
  • Anonym (hårdl­en och ren)
    Wed 27 Nov 2019 18:03
    #10
    Anonym (Vanlig dude) skrev 2019-11-27 17:46:06 följande:
    Tack för svar. Men det är ofta det man hör. Jag menar mer om det finns tjejer som tycker det är snyggARE med normaltjock än en porrkuk liksom. Man hör ju killar föredra stora bröst eller små bröst eller stor rump eller liten rumpa. Men jag har nog aldrig hört en tjej säga att du tycker en normalkuk är snyggare än en stor. Och då snackar vi jämförelsen normalstorlek. Inte liten. En man kan gilla små bröst mer men en tjej kan inte ens gilla en vanlig kuk före en stor verkar det som
    Jag troir kukens utseende generellt spelar otroligt liten roll i kvinnors val av sexpartner och anledning till attraktion. Ditt ansikte och kropps utseende är mycket viktigare och vad du gör med dina fingrar, tunga och kuk!!! Satsa på det istället för att bekymra dig.  Kuken är ju också det sista man ser på en kille  och då är det ju oftast för sent;)
Svar på tråden Finns du tjej som tänder mer på..