• Anonym (Sandr­a_86)
    Wed 27 Nov 2019 23:03
    153 visningar
    7 svar
    7
    153

    Han är rädd för utmaningar

    Jag är väldigt sexuell av mig och har väl som ett okej sexliv med min sambo, dock är det så enformat och man märker att han räcker med att ha det så och inte riktigt gillar utmaningar?

    Alltså sex för honom när som helst är inte på kartan och inte heller sexiga SMS. Sådant skulle väl ändå göra susen?

    Hur ska jag visa att jag vill utveckla detta utan att ta värsta snacket?

  • Svar på tråden Han är rädd för utmaningar
  • Xzx
    Wed 27 Nov 2019 23:18
    #1
    +1

    Varför inte ta "värsta snacket"?


    Är det inte bättre att vara tydlig så alla parter förstår varandra än att hålla på att hinta och "hoppas att han ska fatta vinken"?

  • Prakti­sk58
    Thu 28 Nov 2019 00:43
    #2
    +1

    Du får göra mer av hushållsarbetet !

  • Thu 28 Nov 2019 08:50
    #3
    -1

    Finns ett knep du kan ta till... lite riskabelt dock ????

    Och det är att inte visa honom lika mycket intresse, se till att han får reda på att du pratar med andra killar/män. Inget som kan anses som otrohet men ändå tillräckligt mycket för att han ska undra och fråga om saken. Gör det du vill göra med honom med en annan kille typ, fast gå inte över gränsen. När han frågar varför, då får du en bra anledning att förklara att detta är vad du vill göra med honom igentligen... får du inte det av honom så vill du gärna ha det av någon annan. Som sagt risky, men funkar det så kommer det bli en extra krydda i erat förhållande :)

  • Thu 28 Nov 2019 09:51
    #4
    Xzx skrev 2019-11-27 23:18:41 följande:

    Varför inte ta "värsta snacket"?

    Är det inte bättre att vara tydlig så alla parter förstår varandra än att hålla på att hinta och "hoppas att han ska fatta vinken"?


    Unfa människor orkar inte engegera sig, dom är uppväxta med alla Quick-fixböcker. Tyvärr. Din fråga var min första tanke.
  • Xzx
    Thu 28 Nov 2019 10:36
    #5
    Gaskarl skrev 2019-11-28 09:51:01 följande:

    Unfa människor orkar inte engegera sig, dom är uppväxta med alla Quick-fixböcker. Tyvärr. Din fråga var min första tanke.


    Jag misstänker att jag och TS är i samma ålder, och jag är inte mycket för quick fixes...
  • Anonym (Sandr­a_86) Trådstartaren
    Wed 4 Dec 2019 22:45
    #6
    Antoniobossen12 skrev 2019-11-28 08:50:43 följande:

    Finns ett knep du kan ta till... lite riskabelt dock ????

    Och det är att inte visa honom lika mycket intresse, se till att han får reda på att du pratar med andra killar/män. Inget som kan anses som otrohet men ändå tillräckligt mycket för att han ska undra och fråga om saken. Gör det du vill göra med honom med en annan kille typ, fast gå inte över gränsen. När han frågar varför, då får du en bra anledning att förklara att detta är vad du vill göra med honom igentligen... får du inte det av honom så vill du gärna ha det av någon annan. Som sagt risky, men funkar det så kommer det bli en extra krydda i erat förhållande :)


    Sant egentligen, det värsta är att jag kan tänka mig att gå längre med en annan kille, jag börjar inse att jag behöver en orädd, mogen kille.

    Nu är jag i ett stadie där jag får ligga ungefär 10 minuter 1 gång i veckan. Jag vill kunna skriva sms, utveckla och liknande också.. känns inte som att vi gör saker, känns inte som att han vill arrangera sig.
  • enable­007
    Wed 4 Dec 2019 22:50
    #7

    Vilka utmaningar förutom mer sex och sms etc ? Träffa andra med ?

Svar på tråden Han är rädd för utmaningar