• Anonym (Anony­m kvinna­)
    Thu 28 Nov 2019 15:05
    1715 visningar
    72 svar
    72
    1715

    Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?

    En fråga till er män

    Om ni fick veta att en gift kvinna som ni var attraherade av (utseendemässigt och mentalt) inte haft sex på 20 år - skulle ni tycka att det var lite frånstötande då? Att det var så konstigt så att ni skulle dra er tillbaka från en så konstig person? Eller tvärt om? Spelar det nån roll?

  • Svar på tråden Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?
  • Anonym (Puff)
    Mon 3 Aug 2020 11:28
    #41

    Puff

  • Anonym (Puff)
    Mon 3 Aug 2020 11:34
    #42
    manolito skrev 2020-08-03 10:21:33 följande:

    Är hon gift bryr jag inte mig eftersom hon ändå är otillgängöig. Är hon däremot singel hade jag nog undrat varför hon inte har haft sex på lång tid.


    Risken för denna gifta fru är ju för henne att få sjukdomar eftersom den unge älskaren säkert tar chanser med andra singeltjejer.
  • manoli­to
    Mon 3 Aug 2020 11:44
    #43
    Anonym (Puff) skrev 2020-08-03 11:34:52 följande:
    Risken för denna gifta fru är ju för henne att få sjukdomar eftersom den unge älskaren säkert tar chanser med andra singeltjejer.
    Jag förstår inte vad du menar. Jag skulle aldrig ha sex med en gift kvinna och är såleds likgilg huruvida en gift kvinna har haft sex eller ej på 20 år.
    Hade hon skilt sig had läget varit annorlunda, men oavsett vilket så har jag kondom när jag har sex med nya.
  • Anonym (Puff)
    Mon 3 Aug 2020 11:47
    #44
    manolito skrev 2020-08-03 11:44:56 följande:

    Jag förstår inte vad du menar. Jag skulle aldrig ha sex med en gift kvinna och är såleds likgilg huruvida en gift kvinna har haft sex eller ej på 20 år.

    Hade hon skilt sig had läget varit annorlunda, men oavsett vilket så har jag kondom när jag har sex med nya.


    Men varför skulle du begärt att hon skulle skilja sig först innan sex med dig?
  • manoli­to
    Mon 3 Aug 2020 11:49
    #45
    Anonym (Puff) skrev 2020-08-03 11:47:04 följande:
    Men varför skulle du begärt att hon skulle skilja sig först innan sex med dig?
    Jag vill inte ha sex med upptagna kvinnor.
  • Anonym (Puff)
    Mon 3 Aug 2020 11:55
    #46
    manolito skrev 2020-08-03 11:49:23 följande:

    Jag vill inte ha sex med upptagna kvinnor.


    Men gifta kvinnor är väll mer "säkra" hygieniskt sett än singelkvinnor som lättare ligger runt, eller?
  • manoli­to
    Mon 3 Aug 2020 12:02
    #47
    Anonym (Puff) skrev 2020-08-03 11:55:20 följande:
    Men gifta kvinnor är väll mer "säkra" hygieniskt sett än singelkvinnor som lättare ligger runt, eller?
    Jag tycker det är fel att ha en sexuell relation med någon som är i ett förhållande. så det är ingt alternativ för mig även om det på ett teoretiskt plan skull vara säkrare sjukdomsmässigt. Jag vill inte smyga, gå bakom ryggen på någon eller skapa drama.
    Eftersom jag alltid har kondom när jag har sex med nya oroar jag mig inte för sjukdomar oavsett. 
  • Anonym (Puff)
    Mon 3 Aug 2020 12:34
    #48
    manolito skrev 2020-08-03 12:02:40 följande:

    Jag tycker det är fel att ha en sexuell relation med någon som är i ett förhållande. så det är ingt alternativ för mig även om det på ett teoretiskt plan skull vara säkrare sjukdomsmässigt. Jag vill inte smyga, gå bakom ryggen på någon eller skapa drama.

    Eftersom jag alltid har kondom när jag har sex med nya oroar jag mig inte för sjukdomar oavsett. 


    Har du kondom när du utför oralsex också?

    Du vet väll om att oralsex är största faran för farliga sjukdomar numer!
  • Mon 3 Aug 2020 12:39
    #49

    Jag ser det så här. Klart du inte är frånstötande på något sätt! Snarare tvärt om. En kvinna som stannar i ett äktenskap i 20 år utan sex måste ha funnit något annat hos den man som inte vill. Den mannen borde tycka det är helt okey om du skaffar dig en älskare. Sex är viktigt, visst kan man lätta på trycket själv och det tror jag nog du gör, men att ha bra sex tillsammans är väl det bästa som finns. Så trivs du med ditt liv med din man så stanna och skaffa dig en älskare så kommer ni båda bli lyckligare. Du har fått många erbjudande redan men jag finns här om du vill. Du är värd att få älska!Hjärta


    Nyfiken
  • Anonym (norrm­annen)
    Mon 3 Aug 2020 13:26
    #50
    Anonym (Puff) skrev 2020-08-03 11:55:20 följande:
    Men gifta kvinnor är väll mer "säkra" hygieniskt sett än singelkvinnor som lättare ligger runt, eller?
    Just det !    Så mycket skönare att ligga oskyddat.  45/50+ för min del, så ingen fara med gravidrisk. Det moraliska får hon sköta, är inte jag som är gift/sambo.
Svar på tråden Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?