• Gbgkillen73a

    Vilka fetischer har ni?

    En av fördelarna meddigitaliseringens utveckling är vi kan dela med oss och träffa likasinnade.

    Har ni några fetischer? Vågar ni berätta om dem?

    Jag har exempelvis tre klädfetischer. Jag tycker det är otroligt sexigt med tjejer svarta tights, med svarta stövlar (sådana som flygvärdinnor har) och vissa typer av vanliga bomullsstrumpor. Inget jag vågat berätta om. Kan inte förklara varför jag känner som jag gör för dessa fetischer.

  • Svar på tråden Vilka fetischer har ni?
  • Tukt

    Vore ju kul om en sådan här tråd kunde handlar just om fetischer. Men snart kommer den fyllas av diverse turn-ons som folk av någon anledning vill kalla fetischer för att de sett det på en random porrsajt.

  • Anonym (Detaljer)

    Långt mörkt hår på män och slanka muskulösa magar och armar.

  • Anonym (Tjej)

    - Höga stövlar med klack och kort kjol på tjejer, gillar även att ha på mig det själv.

    - Attraktiva heterokillar som hånglar med varandra.

    - Vissa sorters wet light.

    - Östasiatiska män

    - Rejält korta män (1,60-1,65)

    - När någon gör jobbiga grejer åt mig (städar) och lyder order.

  • Anonym (H33)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-11-30 18:24:56 följande:

    Bröst


    Det är ingen fetisch...
  • Anonym (Stina)
    Tukt skrev 2019-11-30 17:03:35 följande:

    Vore ju kul om en sådan här tråd kunde handlar just om fetischer. Men snart kommer den fyllas av diverse turn-ons som folk av någon anledning vill kalla fetischer för att de sett det på en random porrsajt.


    Tack. Skulle vara trevlig om man skiljer på turn-ons, fetischer och partialismer för en gång skull.
  • Anonym (DDLG)
    Tukt skrev 2019-11-30 17:03:35 följande:
    Vore ju kul om en sådan här tråd kunde handlar just om fetischer. Men snart kommer den fyllas av diverse turn-ons som folk av någon anledning vill kalla fetischer för att de sett det på en random porrsajt.
    Håller med, blir lika nyfiken och sedan besviken varenda gång.
  • Anonym (fnörr)

    Gifta el. upptagna kvinnor, åtminstone 15 år äldre än mig.

    Vet dock inte var gränsen går mellan rejäl turn-on och fetisch.

  • Anonym (Bapim)
    Anonym (H33) skrev 2019-11-30 18:32:43 följande:

    Det är ingen fetisch...


    Klart att bröst är en fetisch, det har det alltid varit! Det är skillnad på att vara bröstfixerad och att ha bröst som fetisch.

    Lägg nu av att spela viktiga och sätta regler för vad som är tillåtet eller ej.
Svar på tråden Vilka fetischer har ni?