• Anonym (Lilla jag)

    Får jag berätta en hemlighet?

    Kan inte säga det här till någon annan så måste få skriva av mig här. För drygt ett år sedan flyttade en ny granne in nära mig. Har ingen aning om varför men blev vääääldigt attraherad av honom. Han är är nästan 20 år äldre än mig. Känner en väldig dragning till honom, har fått positiv respons och bra vibbar från honom. Av en massa olika anledningar kan jag inte göra något mer än så - men huuuur ska man få den där lusten att gå över? Ps. Är du min granne????? Då vill jag att du ska veta att jag brukar titta efter dig i smyg - du är sjukt het och du får mig till att få en massa förbjudna fantasier ????.

  • Svar på tråden Får jag berätta en hemlighet?
  • Anonym (Jo)
    Smed75 skrev 2019-12-01 23:03:20 följande:
    Ja men det är väl så klart att du ska.. Livet är till för att levas.. Inte ångra en massa, saker.. Är sjukt avis på din granne..
    Håller med
  • Anonym (++)?????)

    ???+ Du får bjuda in honom på en kopp Gevalia?+00???
    Kanske händer med???!!??

  • Anonym (Kim)

    Sluta fjanta dig! Ta kontakt! Finns inget att förlora. Gör du inte det kommer du att ångra ihjäl dig. Go girl!

  • Anonym (Lilla jag)

    Tack för era svar ????. Jo men har faktislt tagit kontakt nu ???? men till saken hör att en av oss är upptagen... det försvårar onekligen saken. Jag vill - han vill, men vet ju samtidigt att det är "no-no".

  • Beetle
    Anonym (Lilla jag) skrev 2019-12-03 00:04:12 följande:

    Tack för era svar ????. Jo men har faktislt tagit kontakt nu ???? men till saken hör att en av oss är upptagen... det försvårar onekligen saken. Jag vill - han vill, men vet ju samtidigt att det är "no-no".


    Bara skicka mess ;)
  • Anonym (Lilla jag)

    Vet inte varför men min mobil verkar inte gilla familjelivs forum, mina emoijs blev tydligen en massa frågetecken (så bortse från det i förra meddelandet).

    Är otroligt ambivalent just nu. Känner inget känslomässigt utan bara ren lust (om ni förstår vad jag menar), men en riktigt stark sådan. Faktiskt ingen aning om varför- han är inte alls min typ annars, men hela han utstrålar något väldigt sexigt

  • Anonym (Kim)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2019-12-03 00:44:12 följande:

    Vet inte varför men min mobil verkar inte gilla familjelivs forum, mina emoijs blev tydligen en massa frågetecken (så bortse från det i förra meddelandet).

    Är otroligt ambivalent just nu. Känner inget känslomässigt utan bara ren lust (om ni förstår vad jag menar), men en riktigt stark sådan. Faktiskt ingen aning om varför- han är inte alls min typ annars, men hela han utstrålar något väldigt sexigt


    Varför tvinga dig till att det bara ska vara känslomässigt. Varför inte bada bejaka lusten. Nej ni ska inte gifta er så ta för dig. Tänk inte så jädra mycket. Njut! Lyssna på coachen nu!
  • Anonym (Lilla jag)

    Tack för alla svar ' nu väntar bara det roliga hahahaha :)

  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2019-12-03 00:04:12 följande:

    Tack för era svar ????. Jo men har faktislt tagit kontakt nu ???? men till saken hör att en av oss är upptagen... det försvårar onekligen saken. Jag vill - han vill, men vet ju samtidigt att det är "no-no".


    Men i så fall är det en extremt dålig idé. Att en gift person har sex med grannen kommer inte att sluta vackert. Backa.
  • Anonym (Grannsamverkan)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2019-12-03 20:28:55 följande:

    Tack för alla svar ' nu väntar bara det roliga hahahaha :)


    Jamen var håller du hus? Jag sitter ju och väntar...
  • Anonym (Lilla jag)

    Kan inte annat än att delvis hålla med dig "Nej!"

    Ja men jag har ju skickat meddelande till dig ju "Grannsamverkan" ;-D

  • Anonym (Lilla jag)

    Alltså snart 1,5 år sedan och längtar fortfarande.... Han är egentligen inte ens "min typ" , en massa saker jag ogillar men kan inte släppa det i alla fall. Plz låt mig slippa känna så!

Svar på tråden Får jag berätta en hemlighet?