• Anonym (Kaffedraken)

    Temperaturkurva utan äl?

    Hur ser era temperaturkurvor ut vid utebliven ägglossning?

    Eftersom temperaturen är det enda som faktiskt kan bekräfta så skulle jag vilja se hur det ser ut om man inte har äl, är det någon som kan visa det? :)

  • Svar på tråden Temperaturkurva utan äl?
  • Anonym (Kaffedraken)
    soltroll skrev 2019-12-02 08:58:17 följande:

    Hur ser era temperaturkurvor ut vid utebliven ägglossning?

    Eftersom temperaturen är det enda som faktiskt kan bekräfta så skulle jag vilja se hur det ser ut om man inte har äl, är det någon som kan visa det? :)


    Jag har inga egna kurvor att visa, men på fertilityfriend.com finns kurvor indelade efter olika kategorier, - gravida, ovulatoriska (dvs med ägglossning) och anovulatoriska (utan). Titta där!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Daphodil skrev 2019-12-10 11:56:56 följande:
    Jag har inga egna kurvor att visa, men på fertilityfriend.com finns kurvor indelade efter olika kategorier, - gravida, ovulatoriska (dvs med ägglossning) och anovulatoriska (utan). Titta där!
    NC satte ut ägglossning sen, konstigt, jag fick positivt LH test, sen steg tempen en dag för att sedan sjunka, efter flera dagar satte NC ut äl ungefär där jag borde haft äl. 
    Vi började sedan utredning där jag fick rådet att sluta tempa och testa, vilket jag gjorde så nu vet jag inte hur det gick med tempen. Jag hoppas på att att jag hade äl även denna månad. Men tack för tipset ändå=)
Svar på tråden Temperaturkurva utan äl?