• Fråntretillfyra

    Positivt ägglossningstest 3 dagar

    Har haft positivt ägglossningstest i 3 dagar. Fler som haft detta och när brukar ägglossningen då vara för er? ( är ej gravid då jag haft mens för 2 veckor sedan samt testat gravtest)

    Lördag (detta är tydligare i verkligheten)



    Söndag



    Idag

  • Svar på tråden Positivt ägglossningstest 3 dagar
  • Jag är bara jag

    Testen från igår och idag är inte positiva. Båda strecken måste vara minst lika starka och det är dom inte. Osäkert om det översta är positivt.

  • Anonym (Anonym)

    Hej!

    Tycker verkligen det ser positivt under söndagen och att strecket sedan har blivit lite svagare idag.

    Så lycka till idag :)

  • Fråntretillfyra
    Jag är bara jag skrev 2019-12-02 13:46:05 följande:

    Testen från igår och idag är inte positiva. Båda strecken måste vara minst lika starka och det är dom inte. Osäkert om det översta är positivt.


    Nu ser du nog fel haha. För det är så självklart att det är positiva och starkare streck :)
  • Jag är bara jag
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-02 14:55:07 följande:
    Nu ser du nog fel haha. För det är så självklart att det är positiva och starkare streck :)
    Inte lika starka, och inget fel på min syn tack. Undanber mig spydiga kommentarer.
  • lejongap
    Jag är bara jag skrev 2019-12-02 15:18:20 följande:

    Inte lika starka, och inget fel på min syn tack. Undanber mig spydiga kommentarer.


    Fast de måste inte vara "lika starka".

    Teststrecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket
  • Fråntretillfyra
    Jag är bara jag skrev 2019-12-02 15:18:20 följande:

    Inte lika starka, och inget fel på min syn tack. Undanber mig spydiga kommentarer.


    Men på testen är ju teststrecket det som är närmast max linjen. Och de är starkare än kontrollen. Så då är det ju positiva :)
  • Fråntretillfyra
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-02 13:52:02 följande:

    Hej!

    Tycker verkligen det ser positivt under söndagen och att strecket sedan har blivit lite svagare idag.

    Så lycka till idag :)


    Vi mös till det igår, så får se om det händer idag igen (a) blir svårt när man planerar barn för då blir det lite mer framtvingat haha :D
Svar på tråden Positivt ägglossningstest 3 dagar