• Anonym (Secre­t romanc­e)
    Mon 2 Dec 2019 21:36
    15 visningar
    1 svar
    1
    15

    Ett skamligt förhållande?

    Jag har träffat en kille som jag är förälskad i, han är även det i mig.

    Jag har två barn sedan tidigare och han är 5 år yngre än mig.

    Vi har sagt att vi är tillsammans och han är den finaste jag någonsin träffat. Har känt varandra ett par månader.

    Det som jag tycker är jobbigt tyvärr, är att han kommer från ett annat land, vi har lite olika kulturer.

    Han säger att han inte bryr sig om att jag tidigare varit gift och har barn. Att han inte bryr sig vad hans familj, släkt och vänner skulle säga om oss/om mig.

    Men jag själv känner att jag tycker i nuläget det skulle kännas nästan skamligt att komma ut offentligt.

    Just nu har vi som en hemlig romans/hemligt förhållande. Jag är orolig att någon ska se oss och att hans familj kommer att säga något som gör att han måste lämna mig i slutändan.

    Jag är svensk, han är Alban.

    Vi har drömmar om en framtid, men hur går man ut med det?

    Jag känner hans faster litegrann då våra barn går i samma skola och hon har gett mig konstiga blickar efter att hon fick reda på att jag är separerad från barnens pappa.

    Jag vill inte ha ett hemligt förhållande i längden för vi kommer ju att flytta ihop så småningom.

    Hur kan jag göra för att allt det vi har inte ska raseras?

  • Svar på tråden Ett skamligt förhållande?
  • Tue 3 Dec 2019 12:23
    #1

    Är man kär i någon är det ingen helmis eller skamligt.

    möjligtvis lite spännande som då någon skulle ha en älskarinna... lite spännande att smyga omkring och smussla.

Svar på tråden Ett skamligt förhållande?