• Anonym (Millan)

    Julklapp till mig som tänder en kille.

    Vill ha förslag på något sexigt till mig att tända min kille .
    Han är lite trög .
    Nu flög fan i mig vill ha något porrigt-sexigt ta på mig .
    Jag har 80 D på BH och M till L över röven.
    Det ska bli julklapp till mig själv så att julen kommer att gå i erotikens tecken. 
    Tron att det blir ett riktigt julknull , knullande / Millan

  • Svar på tråden Julklapp till mig som tänder en kille.
  • CitronTulo

    Vad som får killar att gå igång är ju ytterst personligt! Du är förhoppningsvis den som vet bästa här vad som får honom att tända till!
    Och har du ingen aning så fråga honom..

    Menar, blir ju helt fel om du klär upp dig i värsta lackkorsetten om han egentligen tänder på vita bomullstrosor! Kyss

  • Anonym (Gladiator)

    Precis, vita bomullstrosor är det som tänder mig tillsammans med en fet analplugg. Det är mumma det.
    Sen är ordet "röven" grymt avtändande.

  • Anonym (A)
    CitronTulo skrev 2019-12-02 22:40:41 följande:
    Vad som får killar att gå igång är ju ytterst personligt! Du är förhoppningsvis den som vet bästa här vad som får honom att tända till!
    Och har du ingen aning så fråga honom..

    Menar, blir ju helt fel om du klär upp dig i värsta lackkorsetten om han egentligen tänder på vita bomullstrosor! Kyss
    Håller med
  • Pussan

    Min erfarenhet säger att höga klackar är det allra mest tändande för i alla fall väldigt många killar. De ger också så fin form på röven (som inte jag tycker är ett avtändande ord. Stjärt och penis är för mig två väldigt avtändande ord däremot)

  • Anonym (Millan)

    Nu har jag köpt BH utan kupa öppen ,,svart
    och string och höfthållare i samma färg .
    Sen blev det ett svart brynja.
    jag ska köpa i leopard BH och linne och 4 string..
    Kan bli några nya stay ups också..
    Det var det klart dåligt med tips..

  • CitronTulo
    Anonym (Millan) skrev 2019-12-08 09:27:07 följande:

    Nu har jag köpt BH utan kupa öppen ,,svart

    och string och höfthållare i samma färg .

    Sen blev det ett svart brynja.

    jag ska köpa i leopard BH och linne och 4 string..

    Kan bli några nya stay ups också..

    Det var det klart dåligt med tips..


    Vi kan ju omöjligt ge dig tips på vilka underkläder som din kille tänder på, om du själv inte vet!? Men lycka till och hoppas att han gillar det du har valt..
  • Anonym (Millan)
    CitronTulo skrev 2019-12-08 14:23:45 följande:
    Vi kan ju omöjligt ge dig tips på vilka underkläder som din kille tänder på, om du själv inte vet!? Men lycka till och hoppas att han gillar det du har valt..
    Lite led trådar i alla fall vore kul eller förslag.
    Förslag på sexmaskiner till mig då?

  • Anonym (Elle)
    Anonym (Millan) skrev 2019-12-08 18:39:49 följande:

    Lite led trådar i alla fall vore kul eller förslag.

    Förslag på sexmaskiner till mig då?


    Jag håller med om att det är svårt att ge förslag i allmänhet, det är så olika vad män gillar. Och hur du själv är byggd. Om du tex gillar dina bröst och vet att han gillar dom så kan du ju köpa en body med genomskinlig spets för brösten. Hål i grenen är ju alltid kul :) Håller med om att högklackat oftast går hem hos alla, och strumpebandshållare. Ta den färg som passar dig bäst, är du brunett är rött fint, en blondin passar i svart. Sexleksaker finns ju hur mycket som helst av, köp en klitoris vibrator och lite massageolja :)
  • Anonym (vanilla kille)

    Köp en Lelo Hugo eller liknande exklusiv prostata vibrator med fjärkontroll... 

Svar på tråden Julklapp till mig som tänder en kille.