• Anonym (K)
    Mon 2 Dec 2019 22:37
    213 visningar
    3 svar
    3
    213

    Tog vården 15 år

    Tog vården 15 år och mååånga misstag från min sida innan någon tog mig på allvar och jag träffade rätt läkare på Psyk. Hon skrev ett väldigt långt intyg som beskrev mitt mående på pricken. Har fått bra tabletter utskrivna men just nu käns allt tungt. På ons kommer domen om min överklagan. Jag gjorde några dumma småsaker men jag erkände inte ens i tingsrätten för jag var så uppe i mitt spelmissbruk. Så när jag fick en dom på tre mån fängelse med tre småbarn hemma bröt allt ner. Jag tog nästan livet av mig! Som tur tog jag hjälp, hamnade på beroende centrum och gått i behandling sen dess... så jag hoppas dom trodde på mig i hovrätten! Spelfri sen i somras, fått nytt jobb och är ärlig mot folk runt om mig. Känner mer glädje nu och ser mina barn på ett annat sätt, får chansen att lära känna dom igen.. även om dom är små, så förstår barn mer än vad man tror. Förlåt behövde bara skriva av mig. Käns tufft inför ons.. har så mkt jag vill skriva men jag fyller på allt eftersom

  • Svar på tråden Tog vården 15 år
  • Anonym (Lycka till)
    Mon 2 Dec 2019 22:51
    #1

    Tråkigt att det tog så lång tid att få rätt hjälp. Då kan det bara bli bättre nu!

    Hjälpte någon dig med barnen när det var som värst?

  • Anonym (Lycka till)
    Mon 2 Dec 2019 22:51
    #2

    Tråkigt att det tog så lång tid att få rätt hjälp. Då kan det bara bli bättre nu!

    Hjälpte någon dig med barnen när det var som värst?

  • Anonym (K) Trådstartaren
    Mon 2 Dec 2019 22:56
    #3
    Anonym (Lycka till) skrev 2019-12-02 22:51:06 följande:

    Tråkigt att det tog så lång tid att få rätt hjälp. Då kan det bara bli bättre nu!

    Hjälpte någon dig med barnen när det var som värst?


    Ja jag har fått hjälp med dom som tur är. Men dom är väldigt fäst vid mig nu (speciellt) eftersom vi haft så mycket fin tid ihop.. jag vill alltid ha det så här! Dom ger mig motivationen
Svar på tråden Tog vården 15 år