• Anonym (Ledse­n)
    Tue 3 Dec 2019 10:56
    347 visningar
    11 svar
    11
    347

    Sambon tackade nej till sex men inte porr

    Senaste månaden har vi haft massa valpar, och haft mycket stress kring det. Jag har endå varit sugen och velat ha sex medan sambon inte velat för han kände sig ofräsch samt trött. Sista dagen så ville jag, men han gav värsta lektionen om att det är dåligt tajming nu pga valparna och att vi kan ha det efter de blivit sålda. Blev ledsen men okej. En av oss sover alltid övervåningen och en av nedervåning då vi har valpar. När jag går upp så hade han visst sätt på porr. Visste inget förren dagen efter vi sitter i bilen då han ska köra mig till jobbet, och en porr sida dyker upp i bilens lcd skärm. Han får titta på porr, absolut men han hade nekat mig så många gånger att jag blev väldigt sur och ledsen. Han sa att han kände sig äcklig- ej dushat eller rakat sig o att han ville egentligen skicka klippet till mig för det var bra sex och kanske bra inspo. Fortvarande än idag när jag går upp så tänker jag "kanske han tittar på porr nu" då varje gång han sänker Tv:n så kommer dessa tankar. Överdriver jag? Har ni gått igenom liknande? Tusen tacksam för alla svar.

  • Svar på tråden Sambon tackade nej till sex men inte porr
  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 11:52
    #2
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-12-03 11:50:42 följande:

    Känns ju som ett riktigt bra förhållande. Där har du verkligen gjort ett bra val av kille. Grattis.


    Han är jättebra annars, gör allt här hemma och behandlar mig väl. Annars skulle jag fundera om jag vill stanna.
  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 12:49
    #5
    Deacon skrev 2019-12-03 11:57:42 följande:

    Om han "gör allt hemma" kanske du har en del av förklaringen där....Brukar iaf vara det som många kvinnor skyller på när de inte vill ha sex med sina män.


    Jag städar mycket med men han drar större last när det gäller det mesta. Men jag känner mig fortvarande än idag osäker så fort jag går upp o ska sova o hör att det blir knäpptyst där nere.. den dagen gjorde mig verkligen ledsen, nästan att jag rannsakade mig själv om jag gjorde något fel. Jag ville ha ofta sex medan han ville inte lika ofta, och det var en del gånger han kände sig ofräsch eller orkar inte. Då valde jag titta på lite klipp- för jag var sugen men inte han. Men jag skulle aldrig avvisa honom om jag bara kände mig ofräsch, det går att gå o fixa sig snabbt.
  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 12:49
    #6

    Hur skulle ni reagera om det var eran sambo?

  • Anonym (Ledse­n) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 15:30
    #7

    Någon?

Svar på tråden Sambon tackade nej till sex men inte porr