• Anonym (Jj)

    Hjälp! Jag tror att jag är gravid! Får massa symptom.

    Här har du en till som är orolig. Jag borde få mens om 2 dagar, testet visade negativt igår. Jag är extremt trött att jag måste sova både på förmiddag och eftermiddag och dessutom har jag ont i brösten som också är spända sen 3 dagar. Måste hålla fast dom när jag går i trappan. Hade oskyddat sex pga tänkte inte längre än näsan räckte. Jag brukar aldrig ha ömma bröst förutom de två gångerna när jag väntade mina barn ? Jag hoppas verkligen att jag inte är gravid och att kroppen bara spökar för att jag undermedvetet har oroat mig. Så jäkla tråkigt om jag måste genomgå en abort nu i juletider..

  • Anonym (Jj)
    Rebeckaaah skrev 2019-12-03 16:22:38 följande:

    Hej!

    Åh, skönt att inte vara ensam i denna jobbiga situation av väntan.

    Jag borde få min mens imorgon men känner mig ytterst osäker till det, är inne på dag 34 i denna cykel men jag brukar inte ha längre cyklar än så.

    Jag har dock inga av dina symptom, känner mig inte mer trött än vanligt och har heller inga ömma bröst, bara som ilningar i dom till och från.

    Usch, vill inte ens tänka på att genomgå en abort. Jag har aldrig varit gravid och heller aldrig gjort en abort så jag vet varken ut eller in just nu.

    Hade du oskyddat sex runt ägglossning?


    Jag hade sex en dag innan som jag tror att jag borde ha ägglossning. Jag är inte säker på exakt när ägglossningen är, jag brukar aldrig märka av den.

    Hur går det för dig? Har du testat ännu? Jag borde ha haft mens igår, men har ännu inte märkt av den. Men jag gjorde ett test idag som var helt negativt så jag tror att mensen kommer snart. Förhoppningsvist så var det bara pms :) har dock fortfarande i brösten att det känns som när mjölken rinner till som när jag ammade och de ömmar ännu..
Svar på tråden Hjälp! Jag tror att jag är gravid! Får massa symptom.